ویژگی بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

اشتراک گذاری در :
شرکت دیجیتال مارکتینگ چه کمکی که برند ها میکند؟
فهرست محتوا

امروزه، با فراگیری اینترنت و تبدیل به یکی از ابزار‌های کاربردی و مهم، کسب و کار شرکت های دیجیتال مارکتینگ رونق پیدا کرده‌. به‌طوری که، می‌توان حضور پر‌رنگ آن را در بخش‌های مختلف زندگی حس کرد. از رایج‌ترین کاربرد‌های اینترنت و فضای گسترده آن، توسعه کسب‌و‌کار‌ها است. امکان انجام این کار از روش‌های مختلف وجود دارد.
یکی از این روش‌ها، دیجیتال مارکتینگ است. با توجه به افزایش روز‌ افزون استفاده از این روش، شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده‌اند. این آژانس‌ ها، خدمات تبلیغ و رشد کسب‌و‌کار‌ها را ازطریق ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهند.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

تمام افرادی که یک کسب‌و‌کار مستقل را اداره می‌کنند، برای توسعه آن تلاش می‌کنند. در حال حاضر، یکی از بهترین روش‌ها، کمک گرفتن از دیجیتال مارکتینگ است. این روش می‌تواند تا چند برابر روش‌های تبلیغاتی سنتی تاثیر‌گذار باشد. در ادامه، دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ را بررسی خواهیم کرد.
امکان برقراری ارتباط با مشتریان در هر لحظه با فراگیر‌ شدن اینترنت، زمان قابل‌توجهی از زندگی روزمره افراد به فضای مجازی تعلق دارد. بسیاری از فعالیت‌ها مانند خرید‌م‌فروش، شرکت در کلاس یا حتی کسب درآمد از این طریق است؛ بنابراین، نمی‌توان منکر حضور شبانه‌ روزی مردم در فضای مجازی بود.

اگر شما خدمات یا کالایی خاص را به مشتریان ارائه می‌دهید، می‌توانید در هر لحظه با مشتریان در ارتباط باشید. این کار، موجب افزایش فروش و توسعه کسب‌و‌کار شما خواهد شد. چرا‌که امکان پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به مشتریان وجود دارد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

رقابت با کسب و کارها و برندهای بزرگ

در دنیای امروز، موفقیت یک برند به میزان رقابت آن بستگی دارد. با روش‌های بازاریابی سنتی، فقط می‌توانید با کسب‌و‌کار‌هایی کوچک و تازه‌ وارد رقابت کنید. این در‌حالی‌است که، دیجیتال مارکتینگ، امکان رقابت با کسب‌و‌کار‌های بزرگ را برای شما ایجاد می‌کند.
هنگامی که برند خود را با استفاده از ابزار‌های دیجیتال، وارد رقابت با سایر برند‌ها می‌کنید، بسیاری از مردم با کسب‌و‌کار شما آشنا می‌شوند. چرا‌که محتوا و خدمات شما در کنار این برند‌ها دیده خواهد شد.

انتخاب مخاطب هدف و هدف گذاری صحیح

با توجه به اینکه افراد زیادی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، می‌توانید با دیجیتال مارکتینگ، مخاطبان هدف را مشخص کنید. این کار بسیار دقیق و در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.
فقط کافی است تا اطلاعات مخاطبان مورد‌نظر را مشخص کرده و سپس از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال کمک بگیرید. با این کمپین‌های بازاریابی، دسترسی به مخاطبان هدف بسیار آسان‌تر می‌شود.

یکی از این کمپین ها بازاریابی به کمک افراد تاثیر گذار است که به آن اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند و با فراگیری سوشال مدیا بسیار رواج یافته اگر نمیدانید اینفلوئنسر مارکتینگ چه تحولاتی در بازارابی ایجاد کرده پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه کنید: تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ

پیگیری و نظارت بر روی کمپین ها

بدون‌ شک، با پیگیری و نظارت بر کمپین‌ها، می‌توانید نتیجه دلخواه را کسب کنید. در دیجیتال مارکتینگ، مراحل مختلفی برای پیگیری و مدیریت کمپین‌ها وجود دارد.
تصور کنید در گذشته یک تبلیغ تلویزیونی پخش می‌شد. پس از پخش تبلیغ، لازم بود تا درباره نحوه آشنایی افراد تازه‌ وارد با برند مورد‌نظر پرس‌و‌جو شود. این کار، نیازمند زمان و سرمایه زیادی بود.
در روش دیجیتال مارکتینگ، نیازی به انجام این اقدامات نخواهد بود. هنگامی که، کمپین‌های بازاریابی را ارائه می‌دهید، امکان اندازه‌گیری نرخ بازگشت سرمایه و شاخص‌های کلیدی عملکرد وجود خواهد داشت. ابزار‌های بازاریابی دیجیتالی، این امکان را برای شما ایجاد می‌کنند.

افزایش نرخ بازگشت سرمایه

زمانی که، از ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ به‌صورت اصولی و دقیق استفاده شود، نرخ بازگشت سرمایه نیز افزایش می‌یابد. به‌طوری که، علاوه‌ بر سرمایه اصلی، سود قابل‌توجهی نیز دریافت خواهید کرد.
بهره‌مندی از روش کاربردی و موثر دیجیتال مارکتینگ، به تمام کسب‌و‌کار‌ها توصیه می‌شود. دلیل این امر این است که جدید‌ترین و تاثیر‌گذار‌ترین روش برای بازاریابی محسوب می‌شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه میدهد؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ، شامل خدمات متنوع و گسترده‌ای می‌شود. هر کدام از این خدمات، کاربرد مشخصی دارند و می‌توانند به‌ صورت مستقیم در توسعه کسب‌و‌کار شما موثر باشند. لازمه بهره‌مندی از این ابزار، شناخت خدمات آن است.

طراحی و ساخت سایت

از مهم‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ، می‌توان به طراحی و ساخت سایت اشاره کرد. بسیاری از افراد معتقد هستند که این مورد، رابطه‌ای با تبلیغات ندارد. این در‌حالی‌است که، این مورد اساسی‌ترین گام برای ارائه کمپین‌های بازاریابی است.
استفاده از روش‌ها و خدمات دیجیتال مارکتینگ، با داشتن یک سایت بسیار آسان‌تر خواهد شد. اگر صاحب یک شرکت یا کسب‌و‌کار هستید، می‌توانید خدمات خود را در سایت معرفی کنید و آن‌ها را در‌ اختیار مشتریان قرار دهید. همچنین هنگامی که کمپین‌های بازاریابی را اجرایی می‌کنید، مشتریان با کلیک بر روی لینک‌های مشخص‌شده، به سایت شما منتقل می‌شوند.

سئو یا بهینه سازی سایت

بعد از طراحی سایت، سئو یا بهینه‌سازی آن در موتور‌های جستجو، اهمیت پیدا می‌کند.سئوی سایت دیده‌شدن سایت شما در صفحه جستوجوی گوگل می‌شود.
در‌حالت‌کلی، سئو به اقداماتی گفته می‌شود که به‌منظور بهبود عملکرد سایت، بالا رفتن رتبه و قرار‌گرفتن آن در صفحات نخست انجام می‌شوند. سئو سایت فرآیندی پیچیده و نیازمند صبر و حوصله است. همچنین این کار باید توسط افراد ماهر و با‌تجربه انجام شود که از اطلاعات و دانش کافی برخوردار هستند.

برای آشنایی بیشتر با تکنیک های سئو میتوانید مقالات زیر را طالعه کنید:

سئو داخلی (on page seo) چیست؟

سئو تکنیکال چیست؟ + چک لیست طلایی

سئو خارجی(Off-Page SEO)

تولید محتوا

تولید محتوا، یکی‌دیگر از مهم‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است. به‌طور کلی، محتوا به مقاله، تصاویر یا ویدیو گفته می‌شود. انواع این محتوا‌ها، جهت تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات مختلف تهیه می‌شوند. در حال حاضر، تنوع بسیار بالایی در روش‌های تولید محتوا دیده می‌شود که آن را به رشته‌ای تخصصی تبدیل کرده است.
هنگامی که، محتوا براساس یک الگوی مشخص و به‌ صورت تخصصی تهیه شود، شاهد توسعه کسب‌و‌کار خود خواهید بود. با‌توجه به این موضوع، برای تولید محتوا، باید دقت زیادی داشته باشید.

اگر نمیدانید یک محتوای خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد این محتوا به شما کمک خواهد کرد: راهنمای جامع گزینش محتوا

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از دیگر حوزه‌های خدمات دیجیتال مارکتینگ است. این فرآیند توسط کارشناس شبکه‌های اجتماعی و در پلتفرم‌هایی عمومی انجام می‌شود. از این پلتفرم‌ها می‌توان به تلگرام، توییتر و به‌ویژه اینستاگرام اشاره کرد. این پلتفرم‌ها توانایی جذب حجم زیادی از مخاطبان را دارا هستند و می‌توانند کسب‌و‌کار‌ها را توسعه دهند.
حضور در شبکه‌های اجتماعی امری مهم برای تمام کسب‌و‌کار‌ها است؛ چرا‌که با حضور در این فضا، فرصت دیده‌شدن آن‌ها بیشتر می‌شود.
سایر خدمات این حوزه، شامل پرداخت به ازای کلیک، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی درونگرا، موبایل مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و بیلبورد الکترونیکی می‌شوند. همچنین می‌توان تلویزیون، اس‌ام‌اس و رادیو را نیز نام برد.

فرایند دیجیتال مارکتینگ چگونه انجام می‌گردد

فرایند دیجیتال مارکتینگ در دوره‌های زمانی مختلف و با‌توجه به هدف کسب‌و‌کار‌ها انجام می‌شود؛ اما همه آن‌ها از یک ساختار یکسان تشکیل شده‌اند و تنها در جزئیات تفاوت دارند. در ادامه، این فرایند را بررسی خواهیم کرد.

تعیین استراتژی

اولین گام، تعیین استراتژی و اهداف است. بدون‌ شک، تمام کسب‌و‌کار‌ها یک برنامه و هدف مشخص دارند. نیاز است تا این برنامه و اهداف به‌صورت تخصصی‌تر بررسی شده و در‌صورت نیاز اصلاح شوند.

انتخاب یک بستر مناسب

این روز‌ها، حتی کسب‌و‌کار‌های کوچک هم برای داشتن یک بستر اینترنتی مناسب اقدام می‌کنند. برای این کار، باید با بررسی شرایط و نیاز‌های کارفرما، یک بستر مناسب با کارایی قابل‌ قبول انتخاب و ایجاد شود.

بازاریابی و تبلیغات

این مرحله، از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین مراحل دیجیتال مارکتینگ است. حتی اگر سایت شما در رتبه خوبی قرار داشته و فروش خوبی دارید، باید برای بازاریابی تلاش کنید. دلیل این امر این است که جایگاه شما ثابت نخواهد ماند.
نحوه بازاریابی و تبلیغات با‌توجه به بستر و شرایط کسب‌و‌کار، متفاوت خواهد بود. توصیه می‌شود ابتدا با بهترین روش‌های بازاریابی آشنا شده و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تحلیل داده ها

این مرحله، آخرین مرحله دیجیتال مارکتینگ است. در این هنگام، شما فعالیت خود را آغاز کرده و اقدامات مختلفی را هم انجام داده‌اید. حال باید داده‌های به‌دست‌آمده از تبلیغات و بازاریابی را بررسی و تحلیل کنید. آخرین مرحله، از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌تواند نتیجه تلاش‌های شما را مشخص کند.

تفاوت شرکت دیجیتال مارکتینگ با آژانس تبلیغاتی

وقتی یک کسب‌وکار به دنبال رشد، ساختن برند یا توسعه کسب‌وکار خود است، یک شرکت بازاریابی (یا مشاوره) و یک آژانس تبلیغاتی می‌توانند در دستیابی به این هدف کمک کنند. هر دو نوع آژانس به دنبال همان هدف نهایی هستند – افزایش درآمد فروش. با این حال، فرآیند، تمرکز و اجرای این هدف کاملاً متفاوت است. اینجاست که اغلب تفاوت بین یک شرکت بازاریابی و یک آژانس تبلیغاتی دچار ابهام می‌شود. درک این تفاوت می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا اهداف خود را برآورده کنند و از رقبا متمایز شوند.

قبل از بررسی تفاوت بین یک شرکت‌ های دیجیتال مارکتینگ و یک آژانس تبلیغاتی، مهم است که ابتدا تفاوت بین این دو اصطلاح را در نظر بگیریم.
لازم به ذکر است که، بازاریابی همان تبلیغات نیست و بازاریابی یکی از پر استفاده‌ترین و اغلب نادرست استفاده‌شده‌ترین اصطلاحات در کسب‌وکار است که به هر چیزی از تبلیغات، ترویج فروش، بروشورها، لوگوها، تابلوها و خیلی موارد دیگر اطلاق می‌شود.
بازاریابی به معنای رساندن کالاها و خدمات مناسب به افراد مناسب، در مکان مناسب، در زمان مناسب، با ارتباطات و ترویج مناسب است. در حالی که تبلیغات بر استفاده از روش ارتباطی مناسب برای رساندن پیام‌های مناسب به افراد مناسب تمرکز دارد.

آیاشرکت‌ های دیجیتال مارکتینگ با آژانس تبلیغاتی تفاوت دارد؟

بهترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که بازاریابی را به‌عنوان یک چتر تصور کنید. زیر این چتر، تکنیک‌های مختلف بازاریابی قرار می‌گیرند که کسب‌وکارها انتخاب می‌کنند تا با استراتژی آن‌ها سازگار باشد. یکی از این تکنیک‌ها تبلیغات است. این بدان معنی است که تبلیغات بخشی از بازاریابی است که به کسب‌وکار شما صدا و هویت می‌بخشد تا محصول یا خدمات شما را تبلیغ و بفروشد. دیگر تکنیک‌های بازاریابی شامل فروش، ترویج، تولید سرنخ، خدمات مشتری، تحقیق و برندینگ هستند. به‌ طور کلی، مفهوم بازاریابی به یک رویکرد جامع پایبند است که به معنای “همه چیز مهم است”. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های بازاریابی خود را به‌طور مؤثر اجرا کنند.

توضیح این دو اصطلاح به درک تفاوت بین یک شرکت‌ های دیجیتال مارکتینگ و یک آژانس های تبلیغاتی کمک می‌کند. نقش اصلی یک شرکت بازاریابی شامل فرآیند سیستماتیک استراتژی، برنامه‌ریزی، توسعه و اجرای فعالیت‌هایی است که نیازهای کسب‌وکار مشتریان خود را برآورده می‌کنند. آن‌ها مسائل را حل می‌کنند و محدودیت‌های احتمالی یک کسب‌وکار را کاهش می‌دهند و همچنین ایده‌های نوآورانه توسعه می‌دهند و فرصت‌های جدیدی برای رشد معرفی می‌کنند. بازاریابان حرفه‌ای تمام جنبه‌های بازاریابی را هماهنگ می‌کنند. آن‌ها از اصول و ابزارهای مختلف بازاریابی برای افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ از بازار هدف و افزایش فرصت‌های تبدیل استفاده می‌کنند. صنایع با اندازه‌ها و انواع مختلف به یک شرکت بازاریابی مراجعه می‌کنند اگر به دنبال موارد زیر باشند:

  • معرفی یک محصول جدید به بازار
  • معرفی یک محصول موجود به یک بازار جدید
  • توسعه یک برنامه بازاریابی
  • ایجاد استراتژی‌های جدید
  • شناسایی فرصت‌های رشد
  • ساختن سهم بازار
  • افزایش سرنخ‌های فروش
  • افزایش تبدیل‌های فروش

بیشتر شرکت‌ های دیجیتال مارکتینگ خدمات کامل ارائه می‌دهند و رویکرد مشاوره‌ای دارند. خدمات معمولاً شامل تحقیقات بازار، استراتژی بازاریابی، برنامه‌ریزی بازاریابی، ارتباطات بازاریابی و… می‌شوند. سرمایه‌ گذاری در یک شرکت بازاریابی فرصتی عالی برای درک بهتر مشتریان، ارزش محصول یا خدمات و صنعت فراهم می‌کند.

یک آژانس تبلیغاتی معمولاً این عمق و گستردگی را پوشش نمی‌دهد، زیرا تبلیغات فقط یک بخش از بازاریابی است. تبلیغات‌گران در خرید رسانه و برنامه‌ریزی رسانه تخصص دارند، به کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری درباره نوع ابزار ارتباطی که باید استفاده کنند تا پتانسیل دسترسی را به حداکثر برسانند و همچنین مدیریت جای‌گذاری و فرکانس تبلیغات کمک می‌کنند. اگر یک کسب‌وکاری به یک آژانس تبلیغاتی مراجعه کند، باید دانش موجودی از مشتریان خود و بازار داشته باشد و به دنبال راه‌های موثرتری برای هدف قرار دادن مخاطبان خود باشد.

اگر یک کسب‌وکار در اجرای یک استراتژی ارتباطی مشکل دارد، اینجاست که یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند کمک کند. ابزارهای ارتباطی معمول شامل تلویزیون، رادیو، رسانه‌های چاپی (مجلات، روزنامه‌ها)، تبلیغات آنلاین (رسانه‌های اجتماعی، گوگل ادوردز) می‌شوند. آژانس تبلیغاتی اغلب در افکار، ایده‌ها و عناصر طراحی خود بسیار خلاق است. آن‌ها اغلب در این کار خلاقانه به عنوان یک بخش کلیدی از برش از طریق فضای تبلیغاتی رقابتی تخصص دارند.

پس کدامیک برای شما مناسب است؟ وقتی یک کسب‌وکار به دنبال رشد است، هر دو نوع آژانس می‌توانند کمک کنند. بنابراین اگر نمی‌دانید چگونه می‌خواهید رشد کنید، کدام جهت را بگیرید، یا منابع بازاریابی کمی دارید، احتمالاً یک شرکت بازاریابی برای شما مناسب است. اما اگر جهت خود را می‌دانید و می‌دانید چگونه به آنجا برسید اما نیاز به اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثرتر دارید، پس احتمالاً یک آژانس تبلیغاتی برای شما مناسب است.

چگونه بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ را نتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اهداف، نیازها، بودجه، شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) و زمان‌بندی خود را تعیین کنید.
  • وب‌سایت‌های شرکت دیجیتال مارکتینگ را بررسی کرده و مهارت‌های اصلی و تجربه مرتبط آن‌ها با صنعت خود را بررسی کنید.
  • نمونه کارها، نتایج کمپین‌ها، بررسی‌ها، مراجع مشتری و صفحات رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را مرور کنید.
  • با فرآیندهای آن‌ها آشنا شوید تا بفهمید چگونه نتایج را تحویل می‌دهند و سرنخ‌های با کیفیت تولید می‌کنند.
  • ببینید آیا از ابزارهای بازاریابی پیشرفته برای ارائه بینش‌های دقیق استفاده می‌کنند یا خیر. برای آشنایی با ابزار های بازاریابی دیجیتال این مقاله را مطالعه کنید: ابزار های هوش مصنوعی برای بازاریابی یا AI power marketing tools
  • کاندیداهای احتمالی را فهرست کرده و درخواست پیشنهاد بازاریابی دیجیتال (RFP) ارسال کنید.
  • پیشنهادات سفارشی دریافت کنید و با ۴-۵ شرکت مصاحبه ترتیب دهید تا سوالات جزئی بپرسید و ارزیابی کنید که آیا با برند شما همخوانی دارند یا خیر.
  • یک جلسه پیگیری برای بحث دقیق‌تر در مورد پیشنهاد برگزار کنید.
  • بپرسید که آیا کارشناسان آن‌ها دانش عمیقی از حوزه شما دارند – این یک عامل کلیدی برای رشد و بهبود استراتژی‌ها است.
  • در مورد چگونگی به‌روز بودن با آخرین روندهای بازاریابی دیجیتال تحقیق کنید.
  • بهترین شرکتی که با انتظارات، بودجه و ارزش‌های شرکت شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

نیاز به راهنمایی در یافتن شرکت‌ های دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکار خود دارید؟ درباره پروژه خود به ما بگویید و تیم آژانس ما به شما کمک خواهد کرد.

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت و اجرای کمپین های تبلیغاتی

انواع خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت

برای دریافت خدمات با‌کیفیت و یک نتیجه دلخواه، باید از شرکت‌های معتبر و با‌تجربه کمک بگیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت، یکی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ مورد‌اعتماد است که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.
خدمات این مجموعه شامل طراحی و سئو سایت، ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی، ارائه انواع مشاوره کسب و کار، طراحی محتوای شبکه‌های اجتماعی و پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و سوشال مدیا می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت هر کدام از این خدمات، با مجموعه ما در ارتباط باشید.

با خدمات دیجیتال مارکتینگ ما پتانسیل برند خود را به حداکثر برسانید

آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت، در زمینه توسعه کسب‌و‌کار‌ها فعالیت می‌کند. این مجموعه توانسته است تعداد قابل‌ توجهی پروژه موفق را در کارنامه خود، ثبت کند. وینت در تلاش است تا نتیجه فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خود ایجاد کند.
با‌توجه به این موضوع، خدمات مختلفی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با دریافت مشاوره در زمینه‌های سئو و حتی کسب‌و‌کار، نتیجه دلخواه خود را کسب کنید. فقط کافی است تا از راه‌های ارتباطی، با متخصصان وینت در ارتباط باشید.

نتیجه:

بهترین شرکت‌ های دیجیتال مارکتینگ ارائه‌دهنده استراتژی‌های جامع بازاریابی آنلاین برای رشد کسب‌وکار شما هستند. خدمات ما شامل بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و ایمیل مارکتینگ است. ما با استفاده از ابزارهای پیشرفته بازاریابی دیجیتال، و با تخصص و تجربه در بازاریابی، به شناساندن و توسعه برند شما کمک خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *