27 مورد از بهترین ابزارهای سئو پولی

اشتراک گذاری در :
معرفی چند تا از بهترین ابزار های سئو پولی
فهرست محتوا

امروزه اهمیت سئو بر کسی پوشیده نیست و از این رو ابزارهای سئو بسیار گسترش پیدا کرده‌اند. اگر می‌خواهید در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا بروید، بازدید سایت خود را بیشتر کنید و این بازدیدکنندگان را به مشتریان دائمی تبدیل نمایید باید سئو سایت خود را بهبود ببخشید. خرید اکانت ابزارهای سئو یک سرمایه‌گذاری مناسب است که با وجود پرداخت هزینه، چندین برابر آن از طریق جذب مخاطب و بهینه‌سازی سایت به شما باز خواهد گشت.

ما در این مقاله به معرفی بهترین ابزارهای سئو پولی پرداخته‌ایم. بنابراین اگر می‌خواهید با جدیدترین برنامه‌ها و روش‌ها آشنا شوید ادامه مقاله را از دست ندهید.

ابزارهای سئو پولی و معرفی بهترین ابزارهای سئوی جهان در مرجع ابزارهای سئو

ابزارهای سئو پولی برای تحقیق کلمه کلیدی

بسیاری از بهترین ابزارهای سئو پولی و غیر رایگان دارای نمونه‌های آزمایشی یا نسخه‌های محدود رایگان نیز هستند که به شما کمک می‌کنند با کلیت آن برنامه آشنا شوید. اما پیشنهاد ما به شما این است که با خرید اکانت ابزارهای سئو از نهایت امکانات ابزارها استفاده کرده و سایت خود را بهینه کنید. بدین ترتیب می‌توانید بهترین نتیجه را در میان رقبا کسب نمایید. البته که ما برای شما لیستی از بهترین ابزارهای سئوی رایگان را نیز آماده کرده ایم که برای دست یابی به آن میتوانید بر روی لینک روبه رو کلیک نمایید: بهترین ابزارهای سئوی رایگان و معرفی 33 ابزار رایگان سئو

از جمله انواع ابزارهای سئو برای تحقیق کلمه کلیدی عبارتند از:

سه ابزاری که در ابتدا به شما معرفی میکنیم از ابزار سئوی SEMRUSH است که ما در وینت سئو خیلی از آن استفاده میکنیم. ابزارهای SEMRUSH بخش های مختلفی دارند که در بسیاری از زوایای سئو به ما کمک میکنند. در بحث پیدا کردن کلمات کلیدی و تحقیق کلمات کلیدی و حتی بررسی و آنالیز رقبا و روش صحیحی آنالیز بک لینک رقبا ( که در این راهنما بخش آنالیز بک لینک رقبا و این قسمت از ابزار را به خوبی به شما آموزش داده ایم: بک لینک چیست و استراتژی ساخت بک لینک).

لازم به ذکر است شما با پرداخت ماهانه 129 دلار میتوانید به ابزار SEMRUSH PRO و تمامی بخش های زیر مانند KEYWORD MAGIC TOOL , KEYWORD REVIEW , KEYWORD GAP و تمامی بخش های دیگر ابزار SEMRUSH دست یابید ولی از انجا که ممکن است این هزینه برای شما صرفه نداشته باشد که بر روی یک پروژه کار کنید و مانند ما از این ابزار برای چندین پروژه استفاده نمیکنیدف یک راهکار برای شما داریم که در مورد تمامی ابزارهایی پولی مانند SEMRUSH و AHREF و MOZ کار میکند که در ادامه به شما معرفی میکنیم!!!

روش دست یابی به ابزارهای سئوی پولی در ایران به صورت ارزان تر:

شما میتوانید در ایران به این ابزارها دسترسی داشته باشید ولی به شرطی که از جاهایی که اکانت اشتراکی این ابزارها را میفروشند خریداری نمایید، با اینکه ما خودمان نیز بعضی از این ابزارها را از این سایتها خریداری میکنیم ولی نمیتوانیم جای خاصی را به شما معرفی کنیم و فقط کافی است شما در اینترنت جستجو نمایید، “خرید ابزارهای سئو به صورت اشتراکی”. اینکار یک مزیت برای شما دارد که به این ابزارها دسترسی خواهید داشت ولی چون به صورت اشتراکی خریداری کرده اید نمی توانید روی آن پروژه ای تعریف کنید و هر با که میخواهید روی یک پروژه آمار و مشخصات خود را تحلیل کنید باید مجددا پروژه را وارد نمایید

Keyword Magic Tool

ابزار Keyword Magic Tool یکی از برنامه‌هایی است که نسخه رایگان آن با امکانات محدود برای کاربران موجود می‌باشد. نسخه پولی این ابزار دسترسی کامل به پایگاه داده آن را با بیش از 25 میلیارد کلمه کلیدی به شما ارائه می‌دهد.

با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود برای هر صنعتی تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید و به طور بالقوه هزاران ایده کلیدواژه را در چند ثانیه بدست آورید. نحوه کار با ابزارهای سئو مانند Keyword Magic Tool نیز بسیار آسان است و خیلی سریع می‌توانید آن را بیاموزید.

ابزار سئو Keyword Magic Tool

دلایل محبوبیت:
در این ابزار شما می‌توانید از فیلترها استفاده کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. به عنوان مثال، با کلیک بر روی تب “Questions” یا سوالات، کلمات کلیدی مبتنی بر سوال را به شما نشان می‌دهد.

قیمت:
قیمت این ابزار از 129.95 دلار در ماه شروع می‌شود. خرید ابزارهای سئو شاید در ابتدا هزینه‌بر باشد اما نوعی سرمایه‌گذاری برای سایت و آینده کسب‌وکار شما است.

Keyword Overview

برنامه Keyword Overview یکی دیگر از انواع ابزارهای سئو است که نسخه رایگان آن نیز وجود دارد. شما می‌توانید 10 کلمه کلیدی را در این ابزار با حساب رایگان آنالیز کنید. در مقابل با خرید اشتراک قادر خواهید بود تا به جستجوهای بیشتر و بدون محدودیتی دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید داده‌ها را بر اساس ایالت یا شهری خاص مشاهده کنید و کنترل دقیق‌تری بر روی داده‌هایی که می‌بینید داشته باشید.

ابزار سئو Keyword Overview

دلایل محبوبیت:
keyboard Overview یکی از ابزارهای سئو است که هم برای مبتدیان و هم برای سئو کاران با تجربه کاربردی می‌باشد.

قیمت‌:
شما می‌توانید با اشتراک در یک طرح پولی Semrush به ابزار Keyword Overview دسترسی کامل داشته باشید و تعداد زیادی از کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید. هزینه این اشتراک از 129.95 دلار در ماه شروع می‌شود.

Keyword Gap

Keyword Gap از دیگر ابزارهای سئو رایگان و پولی است. با حساب پولی این ابزار می‌توانید به داده‌های کلمات کلیدی بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید. این ابزار حتی کلمات کلیدی “از دست رفته” یا missing را نیز به شما نشان می‌دهد که رقبای شما برای آنها رتبه‌بندی می‌شوند اما شما خیر. بنابراین با شناخت این کلیدواژه‌ها می‌توانید شروع به هدف قرار دادن آنها کنید.

ابزار سئو Keyword Gap

دلایل محبوبیت:
با این ابزار شما می‌توانید کلمات کلیدی را بر اساس موقعیت، حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی، هدف جستجو و موارد دیگر فیلتر کنید. همچنین نحوه کار با ابزارهای سئو مانند Keyword Gap نیز بسیار ساده است و همه افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند.

قیمت:
شما می‌توانید با پرداخت 129.95 دلار در ماه در Semrush مشترک شوید و به تعداد زیادی از درخواست‌ها و نتایج دسترسی پیدا کنید.

Keyword Manager

ابزار Keyword Manager از سری ابزارهای سئو است که به شما امکان می‌دهد فهرست‌های کلمات کلیدی خود را مدیریت کنید. با کمک این ابزار می‌توانید منظم و سازماندهی شده کار کرده و تجزیه و تحلیل‌های دقیق و جامع داشته باشید.

در Keyword Manager شما می‌توانید به طور خودکار کلمات کلیدی را با قصد تشکیل خوشه و دسته‌ها، گروه‌بندی کنید و سپس هر کلمه کلیدی که متعلق به آن خوشه است را در یک صفحه هدف قرار دهید. در دنیای سئو به این کار خوشه‌بندی کلمات کلیدی می‌گویند.

ابزار سئو Keyword Manager

دلایل محبوبیت:
این ابزار مدیریت لیست کلمات کلیدی را آسان‌تر می‌کند و دیگر نیازی به نگهداری صفحات گسترده پیچیده ندارید.

قیمت:
Keyword Manager با هر سه طرح اشتراک Semrush در دسترس است:
اشتراک Pro با قیمت 129.95 دلار در ماه.
اشتراک Guru با قیمت 249.95 دلار در ماه.
اشتراک Business با قیمت 499.95 دلار در ماه.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت

Keywords Everywhere

Keywords Everywhere یک افزونه مرورگر است که معیارهای مرتبط با کلمات کلیدی را برای هر کلمه کلیدی که در گوگل جستجو می‌کنید نمایش می‌دهد.

از جمله داد‌ه‌هایی که این افزونه نمایش می‌دهد عبارتند از:

  • حجم جستجوی ماهانه: هر ماه چند بار افراد این کلمه کلیدی را جستجو می‌کنند.
  • هزینه به ازای هر کلیک (CPC): مبلغی که تبلیغ کنندگان برای هر کلیک برای این کلمه کلیدی پرداخت می‌کنند.
  • رقابت: چند تبلیغ کننده برای این کلمه کلیدی رقابت می‌کنند.
  • روند: چگونه حجم جستجو در طول زمان تغییر کرده است.

ابزار سئو Keywords Everywhere

دلایل محبوبیت:
Keywords Everywhere از ابزارهای سئو پولی محبوب است و با نشان دادن مستقیم داده‌ها در SERP ها در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

قیمت:
این ابزار دارای چهار طرح مختلف می‌باشد و قیمت‌ آنها به شرح زیر است:

  • طرح برنز: 1.25 دلار در ماه.
  • طرح نقره: 5 دلار در ماه.
  • طرح طلا: 20 دلار در ماه.
  • طرح پلاتین: 80 دلار در ماه.

گروه مشاوران دیجیتال مارکتینگ و مشاوران کسب و کار وینت

Keyword Tool

برنامه Keyword Tool یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را پیدا کنید. این ابزار ایده‌های کلیدواژه را از ویژگی “تکمیل خودکار” موتورهای جستجو و سایت‌هایی مانند گوگل، یوتیوب، بینگ، آمازون و eBay برای شما جمع‌آوری می‌کند. بنابراین اگر به دنبال ابزارهای سئو مفید و کارآمد هستید، Keyword Tool یکی از بهترین گزینه‌ها است.

ابزار سئو Keyword Tool

دلایل محبوبیت:
Keyword Tool بسیار کاربرپسند بوده و کار با آن خیلی آسان است. برای استفاده از این ابزار فقط باید یک کلمه کلیدی یا موضوعی را در کادر جستجو وارد کنید و موتور جستجو (گوگل، یوتیوب، آمازون و غیره) و مکان را انتخاب نمایید.

قیمت‌:
سه طرح اشتراک در این ابزار وجود دارد:

Pro Basic: با قیمت 69 دلار در ماه (به صورت‌ سالانه دریافت می‌شود)
Pro Plus: با قیمت 79 دلار در ماه (به صورت سالانه دریافت می‌شود)
Pro Business: با قیمت 159 دلار در ماه (به صورت سالانه دریافت می‌شود)

Longtailpro

Longtailpro یک ابزار کاربردی در میان ابزارهای سئو گوناگون است و به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی طولانی را برای وب‌سایت خود پیدا کنید. Long-tail Keywords یا کلیدواژه‌های طولانی، عبارات جستجوی بسیار خاصی هستند.اگر شما میخواهید در مورد چرایی انتخاب دم بلند در پروژه سئوی خود مطمئن شوید و متوجه شوید که چگونه این کلمات مهم را برای پروژه خود انتخاب نمایید و انواع کلمات بر اساس tail یا دم را بشناسید این راهنما را بخوانید: کلمات long tail چی هستند و چه کاربردی در سئو دارند

رتبه‌بندی شدن برای این کلمات کلیدی معمولا آسان‌تر است. بنابراین هدف قرار دادن این نوع از کلمات برای وب‌سایت‌های جدید ایده‌آل است.

ابزار LONG TAIL

دلایل محبوبیت:
Longtailpro چیزی بیش از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی می‌باشد. این برنامه همچنین دارای یک ردیاب رتبه داخلی، تحلیلگر SERP و ابزارهای دیگر است.

قیمت:
Longtailpro دارای سه طرح پولی است:

Starter: با قیمت 59.99 دلار در هر ماه.
Pro: با قیمت 89.99 دلار در هر ماه.
Agency: با قیمت 299.99 دلار در هر ماه.

ابزارهای سئو پولی برای سئو داخلی

قبل از آنکه بخواهیم ابزارهای پولی برای سئوی داخلی را به شما معرفی کنیم، میخواهیم به شما کمک نماییم که با یکی از بهترین ابزارهای سئوی داخلی که در حالت رایگانش نیز کلی اطلاعات دسته اول و کاربردی به ما میدهد را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم جز متخصصان سئو هستید که دائما درگیر مباحث سئوی داخلی هستید و با توجه به حجم پروژه تان، صفحات تکراری و تعداد لینکهای داخلی که شکسته اند را دوست دارید شناسایی کنید تا خطاهای سئو خود را کاهش دهید، ما ابزار سایت لاینر را به شما معرفی میکنیم و یک آموزش کاربردی عالی و تصویری برای این ابزار برایتان آماده کردیم که از لینک روبه رو میتوانید به آن دست یابید: سایت لاینر یکی از بهترین ابزارهای سئوی داخلی

برای اینکه بتوانیم در موتورهای جستجو رتبه خوبی کسب کنیم و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سایت خود هدایت نماییم، باید سئو داخلی یا on page خود را نیز بهینه کنیم. برای این منظور استفاده از ابزارهای سئو بسیار ضروری است. ما در اینجا چند نمونه از بهترین ابزارها را برای شما آورده‌ایم  که باز در بخش اول اکثر این ابزارها در بخش های داخلی ابزار سئوی semrush هستند

On Page SEO Checker:

در ابزار On Page SEO Checker، شما می‌توانید با اشتراک پولی Semrush، اطلاعات آماری بیشتری را ببینید و صفحات متعددی را مرور کنید. هنگامی که سایت خود را برای سئو داخلی بهینه می‌کنید، در واقع مایلید که تمام سایت شما بهینه شود و نه فقط بخشی از آن. این خواسته همان چیزی است که اشتراک پولی برای رسیدن به آن به شما کمک خواهد کرد.

ابزار On Page SEO Checker

دلایل محبوبیت:
ابزار On Page SEO Checker ایده‌ها را در دسته‌های مختلف سازمان‌دهی کرده و تشخیص اینکه کدام حوزه‌ها به بیشترین توجه نیاز دارند را آسان‌تر می‌کند.

قیمت‌:
اگر برای تهیه ابزارهای سئو نگران قیمت آنها هستید، این ابزارحرفه‌ای از طریق سه طرح پولی در دسترس است و می‌توانید گزینه مناسب خود را خریداری کنید.

Pro: با قیمت 129.95 دلار در ماه.
Guru: با قیمت 249.95 دلار در ماه.
Business: با قیمت 499.95 دلار در ماه.

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت و اجرای کمپین های تبلیغاتی

ContentShake AI:

ContentShake AI یکی از ابزارهای سئو حرفه‌ای می‌باشد که برای نوشتن محتوا در دسترس قرار گرفته است. این ابزار مدل‌های زبان پیشرفته ChatGPT و بینش‌های رقابتی عمیق Semrush را در یک رابط کاربری قرار می‌دهد.

این ابزار می‌تواند به شما کمک کند:
• ایده‌های محبوب و جذابی برای تولید محتوا بیابید.
• با یک کلیک مقالات آماده و غنی از سئو ایجاد کنید.
• پست‌های شبکه‌های اجتماعی را برای هر پلتفرمی تولید کنید.
• پیش نویس‌های خود برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید.
• محتوا را مستقیماً در وردپرس منتشر نمایید.

 

دلایل محبوبیت:
این ابزار، هوش مصنوعی را با داده‌های سئوی قدرتمند Semrush ترکیب می‌کند و به شما امکان ایجاد یک محتوا با رتبه بالا را در کوتاه‌ترین زمان می‌دهد. ContentShake AI همچنین با استفاده از داده‌های رقابتی واقعی، به طور خودکار کلمات کلیدی هدف و بینش‌های هدف جستجو را در محتوای شما ادغام می‌کند. بنابراین این ابزار برای صاحبان مشاغل کوچک، کارآفرینان و شرکت‌هایی که در صنایع خاص فعالیت می‌کنند عالی است.

قیمت‌:
اشتراک پولی ابزار ContentShake AI با قیمت 60 دلار در ماه در دسترس است و امکان ایجاد محتوای نامحدود را ارائه می‌دهد. همچنین این اشتراک شامل 100 ایده محتوای جدید در ماه و انتشار وردپرس با یک کلیک است. این ابزار یک طرح رایگان نیز به کاربران ارائه می‌دهد که دسترسی محدودی به برخی از ویژگی‌های قدرتمند را فراهم می‌کند.

SEO Writing Assistant

ابزار SEO Writing Assistant از Semrush به شما کمک می‌کند محتوای بهینه سازی شده ایجاد کنید. این ابزار متن شما را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می‌کند و در مورد نحوه بهبود آن بازخورد می‌دهد.

از جمله خدماتی که SEO Writing Assistant ارائه می‌کند عبارتند از:

● خوانایی و روان بودن متن را ارزیابی می‌کند و به شما می‌گوید که خواندن مقاله‌ شما چقدر آسان یا سخت است. این ابزار همچنین کلمات، جملات و یا پاراگراف‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید برای بهبود خوانایی‌تان آنها را بازنویسی کنید.

● سئو را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید که آیا از کلمات کلیدی‌ به درستی استفاده می‌کنید یا خیر.

● لحن را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید آیا متن برای مخاطب مناسب است یا خیر.

● اصالت متن را تأیید می‌کند و به شما می‌گوید آیا سرقت ادبی تشخیص داده است یا خیر‌. همچنین Writing Assistant از کارآمدترین ابزارهای سئو است که منابع متن کپی شده را نشان می‌دهد و در صورت نیاز به شما کمک می‌کند آنها را بازنویسی کنید.

البته این ابزار زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی نمیکند و بیشتر به درد دوستانی میخورد که پروژه سئوی بین المللی و انگلیسی دارند

ابزار SEO Writing Assistant

دلایل محبوبیت:
از جمله دلایل محبوبیت SEO Writing Assistant این است که می‌‌توانید آن را در هر کجا که ترجیح می‌دهید بنویسید، استفاده کنید‌. این ابزار به‌عنوان یک افزونه Google Doc، افزونه Microsoft Word و افزونه WordPress در دسترس است.

قیمت:
شما می‌توانید عملکردهای کامل SEO Writing Assistant را با طرح Guru یا Business از Semrush تهیه کنید. این طرح‌ها به ترتیب 249.95 دلار و 499.95 دلار در ماه هزینه دارند.

Yoast

Yoast از جمله ابزارهای سئو است که دارای حساب رایگان نیز می‌باشد. این حساب رایگان به شما امکان می‌دهد کارهای اساسی مانند ایجاد تگ‌های عنوان و توضیحات متا را انجام دهید. اما حساب پریمیوم ویژگی‌های جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد ( البته لازم به ذکر است که بیان نماییم این ابزار مربوط است به CMS وردپرس)

● پیشنهادات پیوند داخلی خودکار
● مدیریت ریدایرکت‌ها برای رسیدگی به ریدایرکت هنگام جابجایی یا حذف محتوا
● ادغام با Semrush برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در محتوا

ابزار Yoast SEO

دلایل محبوبیت:
Yoast یکی از بهترین افزونه‌های سئو برای وب‌سایت‌های وردپرسی است. این ابزار ویژگی‌های مختلفی را برای بهینه‌سازی سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران ارائه می‌دهد.

قیمت:
نسخه پرمیوم Yoast به قیمت 99 دلار در سال در دسترس است.

Copyscape

Copyscape یک ابزار تشخیص سرقت ادبی است که به شما کمک می‌کند محتوای خود را از نظر اصالت بررسی کنید. این ابزار نشان می‌دهد که کدام بخش از محتوای شما کلمه به کلمه و به شکل کپی در سایت‌های دیگر و همچنین سایت خودتان نمایش داده می‌شود.

محتوای تکراری، خواه در سایت‌های دیگر و خواه در سایت خودتان، می‌تواند بر رتبه‌بندی شما تاثیر منفی بگذارد. بنابراین از این ابزار برای بررسی این مسائل، پیش از انتشار کار خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با Copyscape بررسی کنید که آیا کسی بدون اجازه محتوای شما را کپی می‌کند یا خیر.

دلایل محبوبیت:
Copyscape یکی از قابل اعتمادترین ابزارهای سئو است که توسط وب مسترها و محتوانویس‌ها در سراسر جهان برای اطمینان از اصالت استفاده می‌شود.

ابزار Copyscape برای سئو

قیمت‌:
اشتراک Copyscape به ازای هر 200 کلمه بررسی شده، سه سنت هزینه دارد و یک سنت اضافی برای هر 100 کلمه بعد از آن خواهد بود.

ابزارهای سئو فنی و بررسی عملکرد سایت پولی
برای داشتن یک سایت موفق که رتبه‌بندی خوبی هم در موتورهای جستجو دارد، باید تمامی جوانب سئو را در آن رعایت کنیم‌. یکی دیگر از بخش‌های مهم در سئو، بررسی سئوی فنی و عملکرد سایت است. برای این منظور در اینجا ابزارهای سئو فنی و بررسی عملکرد سایت را برای شما آورده‌ایم:

Site Audit

ابزار Site Audit یکی دیگر از ابزارهای سئو است که دارای نسخه رایگان نیز می‌باشد. این نسخه، سایت را فقط تا 100 صفحه می‌خزد، اما نسخه پولی این قابلیت را دارد که ده‌ها هزار صفحه را برای هر بررسی بخزد.

این خزیدن جامع و کامل مسائلی را در وب سایت شما برجسته می‌کند که در نسخه رایگان نشان داده نمی‌شوند. شما می‌توانید تمام مشکلات، هشدارها و اخطارهایی که ابزار تشخیص می‌دهد را مشاهده کنید.

ابزار Site Audit

دلایل محبوبیت:
ابزار Site Audit سایت شما را به شکلی جامع بررسی می‌کند. همچنین شما با این ابزار می‌توانید گزارش ارائه شده را دریافت کنید و با توسعه‌دهندگان یا مشتریان به اشتراک بگذارید.

قیمت:
Site Audit بخشی از ابزارهای نرم افزار سئو Semrush است. Semrush دارای سه طرح پولی است:

Pro: با قیمت 129.95 دلار در ماه
Guru: با قیمت 249.95 دلار در ماه
Business: با قیمت 499.95 دلار در ماه

البته عین ابزار را نیز AHREF دارد و به همین نام و با همین کارایی است که میتوانید آن را نیز امتحا ن نمایید. بعضی از سئوکارها ترجیح میدهند از بین دو ابزار SEMRUSH و AHREF یکی را انتخاب نمایند و طرفداران هر کدام نیز برای خود دلایلی دارند که در این راهنما این دو ابزار را برای شما مقایسه کردیم و به بررسی مزیت های هر کدام پرداختیم که خواندن آن خالی از لطف نیست: مقایسه دو ابزار سئوی AHREF و SEMRUSH

ساخت تیزر تبلیغاتی و ویدئوهای تبلیغاتی در یکی از بهترین شرکتهای تیزرسازی ایران

Positing Tracking

ابزار Positing Tracking از Semrush به شما امکان می‌دهد عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در گوگل اندازه‌گیری کنید.

شما می‌توانید از این ابزار برای موارد زیر استفاده نمایید:

● به صورت منظم بر رتبه‌بندی روزانه خود برای هر مکان و نوع دستگاه نظارت کنید.

● از آخرین تاریخ، رتبه‌بندی فعلی خود را با موقعیت قبلی مقایسه کنید.

● ویژگی‌های SERP را که کلمات کلیدی شما می‌توانند برای آنها رتبه‌بندی شوند را ببینید تا بتوانید برای آنها بهینه‌سازی کنید.

ابزار Positing Tracking از Semrush

دلایل محبوبیت:
با کمک این گزینه از ابزارهای سئو می‌توانید ردیابی کلمات کلیدی را خودکار کنید و دیگر نیازی به بررسی دستی نیست.

قیمت:
طرح اشتراک Positing Tracking از 129.95 دلار در ماه شروع می‌شود و به 499.95 دلار در ماه می‌رسد.

Domain Overview

ابزار Domain Overview به شما امکان می‌دهد عملکرد هر وب‌سایتی را تجزیه و تحلیل کنید.

شما می‌توانید به کمک این ابزار حرفه‌ای کارهای زیر را انجام دهید:

● می‌توانید ببینید یک وب سایت چه مقدار ترافیک ارگانیک دریافت می‌کند.

● می‌توانید بررسی کنید که کدام کلمات کلیدی آن ترافیک را ارسال می‌کنند.

● می‌توانید امتیاز اعتبار را بررسی کنید (امتیازی از 100 که کیفیت کلی یک دامنه را می‌سنجد).

● می‌توانید تعداد بک‌لینک‌های یک سایت را ببینید.

● قادر خواهید بود کشف کنید که کدام کشور بیشترین ترافیک ارگانیک را ارسال میکند.

● می‌توانید رشد ترافیک را در طول زمان ارزیابی کنید.

ابزار Domain Overview

دلایل محبوبیت:
شما می‌توانید بینشی جامع در مورد عملکرد ارگانیک هر وب سایت، از جمله وب‌سایت رقبای خود، دریافت کنید.

قیمت:
Domain Overview از ابزارهای سئو پرطرفدار است و دارای طرح‌های اشتراک مختلفی می‌باشد. اشتراک‌ها از 129.95 دلار تا 499.95 دلار در ماه متغیر هستند.

Advanced Web Ranking

Advanced Web Ranking ابزاری است که کمک می‌کند تا رتبه‌بندی وب‌سایت را برای کلمات کلیدی هدف در گوگل‌ و سایر موتورهای جستجو ردیابی کنید. شما همچنین می‌توانید داده‌های رتبه‌بندی را در قالب گزارش‌های white-label برای ارسال به مشتریان خود دریافت کنید.

ابزار Advanced Web Ranking

دلایل محبوبیت:
با کمک Advanced Web Ranking ردیابی رتبه، گزارش و تجزیه و تحلیل رقبا را از یک ابزار واحد دریافت خواهید کرد. با وجود اینکه این نمونه از ابزارهای سئو تمامی خدمات را یکجا ارائه می‌دهد اما برنامه‌های آن برای مشاغل، با اشکال و اندازه‌های مختلف و منحصر‌به‌فرد می‌باشد.

قیمت‌:
برای تهیه اشتراک این ابزار می‌توانید از میان چهار طرح پولی مختلف گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید:

Pro: با قیمت 99 دلار در ماه.
Agency: با قیمت 199 دلار در ماه.
Enterprise: با قیمت 499 دلار در هر ماه.
Custom: از قیمت 700 دلار در ماه شروع می‌شود.

Nightwatch

Nightwatch یک ابزار جایگزین برای رتبه‌بندی پیشرفته وب است. با استفاده از این ابزار می‌توانید موقعیت کلمات کلیدی را تا رتبه آنها در کدهای پستی خاص دنبال کنید. شما همچنین می‌توانید داده‌های رتبه‌بندی خود را در قالب گزارش‌های white-label دریافت نمایید.

ابزار Nightwatch

دلایل محبوبیت:
Nightwatch یک ابزار ردیابی رتبه با داده‌هایی از 107296 مکان در سراسر جهان است. و علاوه بر آن یک اکستنشن برای GOOGLE CHROM نیز دارد که میتوانید در حالت رایگان رتبه های خود با رقبایتان را بر روی مرورگرتان مقایسه کنید و ببینید بر روی کدام کلید واژه شما از رقبایتان جلوتر هستید

قیمت:
Nightwatch بر اساس تعداد کلمات کلیدی‌ای که می‌خواهید ردیابی کنید، هزینه دریافت می‌کند. ابتدایی ترین طرح این ابزار 32 دلار در ماه هزینه دارد و می‌تواند تا 250 کلمه کلیدی را ردیابی نماید. بنابراین اگر به دنبال ابزارهای سئو پولی با قیمت مناسب هستید، این گزینه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

قبل از آنکه بخواهیم ابزارهای سئوی محلی و سئوی لوکال را به شما معرفی کنیم باید یادآوری نماییم که جای یکی از بهترین ابزارهای سئو به نام MOZ در این راهنما خالی است برای همین میخواهیم یکی از بهترین قابلیتهای MOZ را به شما معرفی نماییم که شما میتوانید به وسیله این ابزار رقبایتان را در فضای آنلاین به صورت کامل بررسی و تجزیه و تحلیل نمایید این قسمت از این ابزار را با یک راهنمای کاملا تصویری برایتان آماده کرده ایم که میتوان به شما برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ تان بسیار کمک نماید. پس آموزش تحلیل رقبا با ابزار MOZ را از دست ندهید

ابزارهای سئو پولی محلی

سئوی محلی یک گزینه بسیار تاثیرگذار در جذب مشتری و رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو است‌. این سئو به خصوص برای کسب‌و‌کارهایی که ارائه خدمات دارند ضروری است. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سئوی محلی این مقاله را مطالعه کنید:

راهنمای جامع سئو محلی (Local Seo) برای کسب و کارهای کوچک

در زیر برخی از محبوب‌ترین ابزارهای سئو محلی را برای شما آورده‌ایم و البته به شما یادآوری میکنیم که این قسمت از راهنما ممکن است برای کسب و کارهای ایرانی مناسب نباشد چون بسیاری از این قسمتها را متاسفانه به دلیل تحریم ها نمیتوانیم استفاده نماییم

Listing Management

ابزار Listing Management از Semrush به شما کمک می‌کند فهرست‌‌بندهای کسب‌وکارتان را به‌طور خودکار در لیست‌های راهنمای مختلف توزیع کنید تا سئوی محلی را بهبود ببخشید.

از جمله کارهای دیگری که می‌توانید با این ابزار انجام دهید عبارتند از:

● اطلاعات کسب و کار خود را در اینترنت تأیید کنید.

● تحلیل‌های Google Business Profile خود را با جزئیات تجزیه و آنالیز کنید.

● رتبه خود را در Google Maps مشاهده نمایید.

ابزار Listing Management

دلایل محبوبیت:
در ابزارهای سئو مانند Listing Management می‌توانید با ایجاد خودکار لیست‌ها در فهرست‌های راهنمای محبوب، در زمان و تلاش صرفه‌جویی کنید.

قیمت‌:
شما می‌توانید بین دو طرحی که شامل همه ابزارهای محلی Semrush است، گزینه دلخواه را انتخاب کنید:

طرح پایه: 20 دلار در ماه.
طرح پرمیوم: 40 دلار در ماه.

Review Management

ابزار Review Management به شما کمک می‌کند تا نقد و بررسی‌ها را برای بهبود شهرت آنلاین خود نظارت و مدیریت کنید.

از این ابزار می‌توانید برای انجام سریعتر و آسان‌تر کارهای زیر استفاده کنید:

● به نظرات منفی پاسخ دهید: نظرات منفی مشتریان خود را نادیده نگرفته یا حذف نکنید زیرا این کار می‌تواند به اعتبار شما و اعتماد مشتریان نسبت به شما آسیب برساند. در عوض، بازخورد آنها را تایید کنید، برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی کرده و راه‌حلی ارائه دهید.

● رتبه‌بندی‌های خود را در طول زمان بررسی کنید: رتبه‌بندی‌های شما نشان‌دهنده میزان برآورده کردن انتظارات مشتریانتان است. مشتریان می‌توانند بر رتبه و دیده شدن شما در جستجوی محلی و نقشه‌ها تاثیر بگذارند.

ابزار Review Management

دلایل محبوبیت:
با Review Management می‌توانید تمام نظرات مشتریان خود را از سایت‌های مختلف در یک مکان مدیریت کنید.

قیمت:
Review Management به عنوان بخشی از ابزارهای سئو محلی Semrush است که 20 دلار در ماه (طرح اولیه) یا 40 دلار در ماه (طرح پرمیوم) هزینه دارد.

GeoRanker

GeoRanker دارای یک ابزار جستجوگر و ردیاب رتبه محلی است که به شما کمک می‌کند موقعیت رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود را تقریباً در هر مکانی بررسی کنید.

با وجود اینکه شما می‌توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید، اما محدودیت‌های روزانه در این نسخه وجود دارد و نمی‌توانید گزارش‌هایی با قالب white-label ایجاد یا به ویژگی‌های اضافی آن دسترسی پیدا کنید.

ابزار GeoRanker ابزاری کاربردی از مجموعه ابزارهای سئو برای سئوی محلی و یا لوکال سئو

دلایل محبوبیت:
اگرچه ما در این بخش به طور خاص از ابزارهای سئو محلی نام می‌بریم اما ابزار GeoRanker سایر محصولات سئو و همچنین API و قابلیت‌های داده کاوی را نیز ارائه می‌دهد.

قیمت:
شما می‌توانید از بین سه طرح مختلف، یکی از اشتراک‌های این ابزار را انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که داده کاوی و ویژگی‌های API هزینه جداگانه‌ای خواهند داشت:

Pro: با قیمت 99 دلار در ماه.
Agencies: با قیمت 249 دلار در ماه.
Enterprises: با قیمت 490 دلار در ماه.

Yext

برنامه Yext خدمات آنلاین متعددی دارد اما بیشتر به‌خاطر ابزار Listing یا فهرست‌بندی‌هایش شناخته می‌شوند. Listings به شما امکان می‌دهد اطلاعات کسب و کار خود را در بیش از 200 پلتفرم مانند Google، Facebook، Yelp و غیره مدیریت کنید.

این بدان معناست که شما فقط باید یک بار اطلاعات کسب و کار خود را به‌روز کنید و سپس این اطلاعات در همه جا به روز خواهد شد.

برنامه Yext

دلایل محبوبیت:
Yext به شما امکان می‌دهد معیارهایی مانند برداشت‌ها، کلیک‌ها و تبدیل‌ها را ردیابی کنید تا ببینید چقدر از طریق فهرست‌های خود جذب مخاطب دارید.

قیمت:
Yext از ابزارهای سئو مقرون‌به‌صرفه‌ است و طرح‌های مختلفی را برای مدیریت لیست‌های شما ارائه می‌دهد:

Emerging: با قیمت 4 دلار در هفته (صورت‌حساب سالانه)
Essential: با قیمت 9 دلار در هفته (صورت‌حساب سالانه)
Complete: با قیمت 10 دلار در هفته (صورت‌حساب سالانه)
Premium: با قیمت 19 دلار در هفته (صورت‌حساب سالانه)

ابزارهای سئو پولی برای لینک‌سازی

اهمیت لینک سازی در سئو غیرقابل انکار است و از این رو اگر می‌خواهیم با رقبا رقابت کنیم باید بتوانیم در این زمینه قوی عمل نماییم. در ادامه برخی از ابزارهای سئو برای لینک‌سازی را برای شما آورده‌ایم:

Backlink Gap

ابزار Backlink Gap به شما امکان می‌دهد سایت‌هایی را پیدا کنید که به رقبایتان پیوند دارند اما به شما خیر. این ابزار فرصت‌های جدید لینک‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید سعی کنید لینک‌هایی را از آن سایت‌ها بدست آورید.

ابزار Backlink Gap

دلایل محبوبیت:
ابزار Backlink Gap به شما امکان می‌دهد از بزرگترین پایگاه داده بک لینک‌های موجود در بازار استفاده کنید.

قیمت:
Backlink Gap از ابزارهای سئو شناخته شده است که یک طرح رایگان نیز از آن در دسترس می‌باشد. اما سه طرح پولی این ابزار قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کنند:

Pro: با قیمت 129.95 دلار در هر ماه.
Guru: با قیمت 249.95 دلار در ماه.
Business: با قیمت 499.95 دلار در ماه.

Link Building Tool

Link Building Tool یکی دیگر از ابزارهای سئو با دو طرح پولی و رایگان است. با نسخه پولی Link Building Tool می‌توانید به ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و کمپین‌های متعددی اجرا نمایید.

هر چه به وب سایت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، احتمالاً لینک‌های بیشتری نیز کسب خواهید کرد. ابزار Link Building دسترسی شما را به این سایت‌ها با یافتن فرصت‌ها و مدیریت کمپین‌ها آسان و کارآمد می‌کند.

ابزار Link Building Tool

دلایل محبوبیت:
شما می‌توانید وب‌سایت‌های با امتیاز اعتبار بالا را فیلتر کنید تا مطمئن شوید که فقط به سایت‌های با کیفیت دسترسی دارید.

قیمت:
شما می‌توانید از طریق هر یک ازحساب‌های Semrush به ابزار Link Building دسترسی داشته باشید. طرح‌های اشتراک به شرح زیر است:

Pro: با قیمت 129.95 دلار در هر ماه.
Guru: با قیمت 249.95 دلار در ماه.
Business: با قیمت 499.95 دلار در ماه.

JustReachOut

ابزار JustReachOut به شما کمک می‌کند کمپین‌های روابط عمومی را برای برجسته شدن در مطبوعات و کسب بک‌لینک اجرا کنید. با این ابزار شما می‌توانید روزنامه نگاران و اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید، ایمیل‌هایی را به آنها ارسال کرده و عملکرد کمپین خود را پیگیری نمایید.

ابزار JustReachOut

دلایل محبوبیت:

شما می‌توانید بدون استخدام یک مجموعه روابط عمومی گران قیمت، پوشش مطبوعاتی خود را به تنهایی با JustReachOut دریافت کنید. بنابراین اگر هنوز نتوانستید روابط گسترده‌ای ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ابزارهای سئو مناسب است.

قیمت‌:
این ابزار دارای سه طرح مختلف است:

Starter Outreach: با قیمت 142 دلار در ماه.
Advanced Outreach: با قیمت 247 دلار در ماه.
Ultimate Outreach: با قیمت 497 دلار در ماه.

Pitchbox

ابزار Pitchbox از ابزارهای سئو کاربردی است که شما را با اینفلوئنسرها و وبلاگ‌نویسان متعدد برای ارتقای محتوا و بک لینک‌ها مرتبط می‌کند. با این ابزار شما می‌توانید تمام فرآیند توسعه وبلاگ خود را مانند یافتن مشتریان بالقوه مرتبط، ارسال ایمیل‌های شخصی‌شده و پیگیری عملکرد کمپین را مدیریت کنید.

ابزار Pitchbox

دلایل محبوبیت:
اگر وبلاگ‌نویسان به ایمیل‌های شما پاسخ ندهند، این ابزار ایمیل‌های پیگیری‌ را به صورت خودکار ارسال می‌کند.

قیمت‌:
ابزار Pitchbox دارای دو طرح مختلف است:

Professional: با قیمت 495 دلار در ماه (پرداخت سالانه)
Enterprise: با قیمت 1350 دلار در ماه (پرداخت سالانه)

سایر ابزارهای سئو پولی

اگر با مطالعه دسته‌بندی‌های بالا هنوز نتوانسته‌‌اید ابزار مناسب و دلخواه خود را پیدا کنید، ما در اینجا سایر ابزارهای سئو پولی را برای شما لیست کرده‌ایم:

Prowly

ابزار Prowly به شما کمک می‌کند روابط رسانه‌ای خود را مؤثرتر مدیریت کنید. شما می‌توانید رسانه‌های مرتبط را کشف کنید، بیانیه مطبوعاتی قانع‌کننده ایجاد و توزیع نمایید، مدیا منشن‌های خود را دنبال و گزارش‌هایی تولید کنید.

ابزار Prowly

 

دلایل محبوبیت:
Prowly از ابزارهای سئو مفیدی است که انجام کارهای گسترش روابط عمومی به شکل دستی را کاهش داده و به شما امکان می‌دهد کمپین‌های خود را در یک پلتفرم مدیریت کنید.

قیمت:
در این ابزار سه طرح مختلف موجود است:

EssentialBundle: با قیمت 479 دلار در ماه.
ProfessionalBundle: با قیمت 649 دلار در ماه.
Professional Plus Bundle: با قیمت 859 دلار در ماه.

ImpactHero

ImpactHero یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند عملکرد محتوای خود را تجزیه و تحلیل کرده و بهبود ببخشید. شما همچنین می‌توانید از این ابزار برای بهبود استراتژی کلی محتوای خود با کمک پیشنهادات و اطلاعات آماری هوشمند استفاده کنید.

 

ابزار ImpactHero

دلایل محبوبیت:
با ImpactHero نیازی به جستجو در میان داده‌های زیادی نیست تا بفهمید محتوای شما چگونه است. این ابزار داده‌های مرتبط را در یک رابط کاربر پسند به شما نشان می‌دهد.

قیمت:
از جمله ابزارهای سئو که قیمت مناسبی نیز دارند می‌توان به ImpactHero اشاره کرد که می‌‌توانید با 200 دلار در ماه از آن استفاده کنید.

اگر خرید ابزارهای سئو پولی برای شما امکان پذیر نیست میتوانید از ابزار های رایگان کمک بگیرید که در این مقاله 33 مورد از ابزار های رایگان را به شما عزیزان معرفی کرده‎‌ایم:

33 مورد از بهترین ابزارهای سئو رایگان برای وبمستران

سخن پایانی

اگر می‌خواهید ترافیک بدون پرداخت از گوگل دریافت کنید ابزارهای سئو پولی برای شما ایده‌آل هستند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید، محتوای با کیفیت ایجاد نمایید، محتوای خود را بهینه کنید، مشکلات فنی را برطرف کرده و بک لینک بسازید. (برای ساخت بک لینک هم میتوانید از ابزار های آنالیز بک لینک کمک بگیرید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *