تلفن تماس

02191693670

پشتیبانی وینت

customer@wintseo.com

ارسال تیکت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عنوان نویسی: یک راهنمای کامل برای نوشتن عنوان سئو موفق

اشتراک گذاری در :
تکنیک های عنوان نویسی در سئو
فهرست محتوا

در این مقاله از وینت سئو به شما یاد می‌دهیم که چگونه تگ ‌های عنوان سئو موفق بنویسید و کلمات کلیدی هدف را برای عناوین پیدا کنید. در پایان ما قصد داریم برخی از بهترین شیوه‌ های نوشتن برچسب عنوان سئو را به شما معرفی کنیم تا به فرایند سئوی سایت شما کمک کنند. 

راهنمایی برای نوشتن برچسب‌های عنوان سئو (برچسب‌های عنوان موفق)

تگ‌ های عنوان سئو چیست؟

تفاوت بین تگ‌ های عنوان و تگ‌های H1 چیست؟

سؤالات متداول برچسب های عنوان سئو

چگونه تگ ‌های عنوان سئو را مؤثر‌تر و بهتر بنویسیم؟

چگونه تگ‌های عنوان را برای سئوی محلی بهینه کنیم؟

چک لیست نهایی نکات مهم عنوان نویسی در سئو

عنوان نویسی: راهنمایی برای نوشتن برچسب‌های عنوان سئو 

همه علاقه مندان حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ به خوبی از نقش تگهای عنوان و تگهای HTML باخبر هستیم و می دانیم این موارد یکی از مهم ترین موارد در بحث سئوی داخلی یا ON-PAGE-SEO هستند و می توانند هنگامی که فاکتورهای دیگر  را به خوبی انجام داده باشید، مانند یک مولد به سئوی سایت ما کمک نمایند. ولی در این مقاله نمی‌خواهیم به بحث تگ های HTML بپردازیم. با اینکه خیلی از آن‌ها را مطالعه موردی قرار می‌دهیم ولی مبحث اصلی، در مورد تگ عنوان صفحه و تگ عنوان نمایش دهنده در موتورهای جستجو است که به صورت کامل این موارد را در این مقاله کارآمد مورد مطالعه قرار خواهیم داد. 

تصور کنید که به تازگی در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) برای جستجوی «بهترین تکنیک‌های سئو کلاه سفید» قرار گرفته‌اید. در نتایج مربوطه، عناوینی آبی را همراه با نوشته‌های کوتاه می‌بینید که توضیح می‌دهد، هر نتیجه پیشنهادی درمورد چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

این عناوین و توضیحات ( توضیحات متا ) شما را بر اساس دغدغه تان و یا سوال و به صورت کلی کلید واژه ای که مدنظرتان بود، به خوبی راهنمایی می‌کنند تا بفهمید که برای دریافت اطلاعات موردنیاز از کدام وب ‌سایت بازدید کنید.

در سئو به این نوشته‌ها “تگ عنوان” و به توضیحات “متا دیسکریپشن” می گویند. اگر هردو مورد به درستی بهینه شوند، می توانند دید ارگانیک و ترافیک وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود دهند.

 

برای درک بهتر تگ عنوان صفحه، تگ عنوان نمایش داده شده در مرورگر و متادیسکریپشن یا همان توضیحات متا، آموزش تصویری زیر را برای شما آماده کردیم:

تگ عنوان و توضیحات متا سئو سایت

تصویر بالا نشان دهنده عنوان نمایش URL و یا همان عنوان محتوای شما در موتورهای جستجو ست.

عنوان صفحه یکی از مهمترین مسائل در سئوی داخلی سایت می باشد

تصویر بالا نمایش دهنده جایگاه عنوان صفحه است.

توضیحات متا یکی از اصول مهم در سئو طبق آخرین الگوریتم های گوگل است

عکس بالا دقیقاً توضیحات متا و نحوه نمایش آن را در موتورهای جستجو را نمایش می دهد و قسمتی که هایلات کردیم به نوعی نگارش درست توضیحات متا را نمایش می دهد که در این مقاله درمورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

ولی حتماً برای شما هم جالب است که بدانید گوگل این موارد را از کجا به دست می آورد و در موتور خود نمایش می دهد. شما ممکن است از CMS های متعدد و متنوعی استفاده نمایید ولی چیزی که مهم است این است که در هر CMS و یا حتی هر طراح وب سایت و هر کدنویس در داخل داشبورد مدیریت سایت جایگاه خاصی را برای پر کردن این موارد قرار داده است که بعد از پر کردن آنها مانند عکس زیر، گوگل بر اساس کدنویسی و طراحی سایت شما موارد مورد نیاز خود را استخراج میکند.

خزش ربات گوگل برای پیدا کردن عنوان سایت و توضیحات متا برای بررسی موارد مورد نیاز سئوی سایت

تیک اول برای توضیحات متا ست و تیک دوم عنوان صفحه را نمایش می دهد.

 

برچسب‌های عنوان به طور خاص نتایج جستجوی واضح، جذاب و قابل کلیکی را ارائه می‌کنند که تعامل و ترافیک وب سایت را بهبود می‌بخشد. از آنجایی که موتورهای جستجو مانند گوگل بیش از 91 درصد از ترافیک جستجوی جهانی را تشکیل می‌دهند، تسلط بر نحوه نگارش و تنطیم برچسب‌های عنوان، بخش ضروری سئو می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

آیا علاقه مند به یادگیری نکات و ترفندهای بیشتر سئو هستید؟ جدیدترین مجموعه راهنمای ما را در این زمینه بررسی کنید، این مجموعه مقاله ها میتواند به شما در به دست آوردن دیدی بهتر در مورد تکنیک های سئو سایت کمک نماید. پس برای مطالعه آن‌ها حتما وقت بگذارید:

1. سئوی محتوا چیست و چگونه انجام می شود؟

2. راهنمای جامع از مصاحبه با سئو کارها و تشکیل تیم سئو

3. معرفی و آموزش یک ابزار کارآمد برای آنالیز سایت و بهبود سئوی داخلی سایت به نام سایت لاینر

تگ‌های عنوان سئو چیست؟

برچسب عنوان سئو یک ابزار بازاریابی دیجیتال است که به کاربران موتورهای جستجو نشان می‌دهد که از یک صفحه وب چه انتظاراتی دارند.

 به طور مثال این عنوان‌ها به جستجوگر می‌گوید که آژانس وینت سئو، خدمات طراحی سایت و خدمات سئو  را در تهران ارائه می‌دهد. در توضیحات متا زیر، اطلاعات بیشتری در مورد نوع خدماتی که کاربران می‌توانند در این صفحه پیدا کنند، ارائه شده است.

برچسب‌های عنوان در SERP و پست‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده اند، نشان داده می‌شوند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

رازهای سئوکارها برای سئوی داخلی سایت

چرا تگ‌های عنوان سئو مهم هستند؟

برچسب‌های عنوان مهم هستند؛ زیرا به کاربران این امکان را می‌دهند تا از طریق SERP روی محتوای شما کلیک کنند. همچنین تگ‌های عنوان توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو برای تعیین اینکه صفحه وب شما در مورد چیست و چگونه باید رتبه بندی شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمی بیشتر با چرایی اهمیت عنوان آشنا شوید:

برچسب‌های عنوان (تگ عنوان صفحه و عنوان مرورگر) به صورت صحیح و  مؤثر صفحه وب سایت مورد نظر را به صورت مختصر و دقیق توضیح می‌دهند تا کاربران سریع‌تر اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنند. اگر از برچسب‌های عنوان وب سایت به درستی استفاده کنید، شاهد افزایش ترافیک وب سایت،برندسازی و بهبود سئوی سایت تان خواهید بود و دیگر چه چیزی بهتر از اینکه میتوانید با استفاده از ابزارهای سئو و دانش سئو موجب رشد کسب و کار اینترنتی خود شوید.

تفاوت بین تگ‌های عنوان و تگ‌های H1 چیست؟

تگ H1 به عنوان تگ عنوان اصلی محتوا شناخته میشود که در درون محتوا و بالای صفحه قرار میگیرد. خیلی از سئو کارها و متخصصان سئو اعتقاد دارند میتوانند از تگ عنوان اصلی محتوا در عنوان URL و نمایش در موتورهای SERP نیز استفاده نمایند. این هم یک اعتقاد است ولی ما در وینت سئو نظر دیگری داریم و دلایل محکمی برای این نظر به شما ارائه میکنیم که چرا باید تگ H1 را متفاوت از تگ عنوان صفحه و عنوان نمایش دهنده URL در موتورهای جستجو ایجاد نماییم.

تگ اصلی محتوا یا همان H1 یکی از مهمترین تگهای یکتای محتواست

همانطور که در عکس بالا می‌بینید ما سه جایگاه اصلی و مهم داریم که می‌توانیم با توجه به دانش سئو و قواعد محتوا نویسی، از کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی مشابه (LSI) استفاده کنیم:

1- تگ H1

2- تگ عنوان صفحه

3- تگ نمایش دهنده در مرورگر یا موتورهای جستجو

پس چرا نخواهیم این سه جایگاه را متفاوت و هم راستا با اهداف سئوی سایتمان جلو ببریم. اینگونه دستمان باز است که بتوانیم روش بهتری در پاسخگویی به نیاز مخاطبان مان ایجاد کنیم و علاوه بر آن بتوانیم از زوایای مختلف به موتورهای SERP و مخاطبان بگوییم که چه چیزهایی برای آنها تدارک دیده ایم. این گفته را عینا از کلاس و دوره آموزشی سئوی دکتر مهریزدان برایتان نقل کردیم.

دوم اینکه هر کدام از این عناوین ساختار خود را دارند علاوه بر ساختار نگارشی، ما بیشتر از تگهای عنوان، اینگونه استفاده می‌نماییم که توضیح دهند این صفحه از وب سایت ما، در مورد چیست ولی در تگ عنوان مرورگر به این اشاره میکنیم که چرا این محتوا به درد شما می خورد و بیشتر آن را جذاب می‌نویسیم که شاید نرخ کلیک‌مان یا همان CTR را افزایش دهیم و در تگ H1 بیشتر به این اشاره خواهیم کرد که دغدغه شما را شناخته ایم و به صورت عملی آن را در طی این صفحه به شما شرح خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

 

هنگام طراحی یک وب سایت برای سئو، باید هر دو تگ H1 و عنوان را در نسخه خود قرار دهید. البته این موضع مهم توسط هر طراح سایت و با هر CMS قابل اجراست. هر دو برچسب به موتورهای جستجو و مشتریان نشان می‌دهند که صفحه وب شما در مورد چیست؟ توجه داشته باشید که فقط برچسب عنوان شما در جستجو نشان داده می‌شود.

تگهای عنوان در قواعد محتوا نویسی و سئوی سایت بسیار مهم و اثر گذار هستند و اینگونه ما میتوانیم به بهترین شکل ممکنه از تولید عناوینی سئو شده و کارآمد استفاده نماییم
سؤالات متداول برچسب عنوان سئو

در حالی که انجام آن بسیار مهم و در عین حال ساده است، تگ‌های عنوان می‌توانند برای برخی باعث سردرگمی شوند؛ بنابراین بخش پرسش‌های متداول برچسب عنوان پاسخ برخی از سؤالات رایج شما را می‌دهد. در ادامه مطلب پاسخ سؤالات مهم در مورد تگ عنوان را بیان کرده ایم. میتوانید با دقت پاسخ سوالها را مطالعه نمایید تا به بهترین شکل سئو سایت خود را  شروع کنید.

*برچسب تگ عنوان یا عنوان مرورگر  در سئو چیست؟

تگ عنوان قطعه‌ای از HTML است که عنوان یک صفحه وب را نمایش می‌دهد. برچسب‌های عنوان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) به صورت یک عنوان نشان داده می‌شوند که می‌توان روی آن کلیک کرد. آن‌ها تأثیر بسیاری بر سئو، اشتراک گذاری اجتماعی و نرخ کلیک دارند. باید دقت داشته باشید هر صفحه از وب سایت شما باید عنوانی منحصر به فرد و یکتا داشته باشد.

* چگونه یک برچسب عنوان یا عنوان مرورگر برای سئو بنویسیم؟

برای نوشتن برچسب عنوان برای سئو، باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید و از دستورالعمل‌های کوتاه (معمولاً 50 تا 60 کاراکتر) پیروی کنید. عنوان شما باید توصیف مختصر و دقیقی از آنچه کاربر در صفحه شما پیدا میکند، ارائه داده و باید تعامل را افزایش دهد.

* تفاوت تگ عنوان صفحه با تگ مرورگر چیست؟

تگ عنوان صفحه همانطور که در موارد بالاتر توضیح دادیم، تگی است که شما در هنگام باز کردن یک تب در مرورگرتان می بینید و با قرار دادن موس بر روی تب می توانید به صورت کامل عنوان صفحه را مشاهده نمایید ولی تگ عنوان مرورگر، عنوانی است که شما در مرورگر مشاهده مینمایید و عنوان نمایش صفحه وب سایت شماست که در موتورهای جستجو (SERP)  نمایش داده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

* آیا تگ‌های عنوان روی سئو تأثیر می‌گذارند؟

برچسب‌های عنوان برای سئوی سایت ضروری هستند. برچسب‌های عنوان ضعیف می‌تواند منجر به از دست رفتن ترافیک کاربر شود و رقبا در نتایج  بهتری در موتورهای جستجو قرار گیرند. ما در وینت سئو اعتقاد داریم سئو در کنار طراحی سایت بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید. برای همین پیشنهاد میکنیم این محتوا را در مورد سئوی سایت خود بخوانید که در امپریال برند برای شما آماده کرده‌ایم بخوانید:

سئو بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

* چگونه کلمات کلیدی را در تگ عنوان جدا می‌کنید؟

کلمات کلیدی را می‌توان با خط تیره (-) یا لوله (|) از هم جدا کرد. این به کاربران کمک می‌کند که برچسب عنوان شما را ببینند و به شما امکان می‌دهد که موتورهای جستجو این صفحه شما را برای کلمات کلیدی مختلف رتبه بندی کنند. البته این موضوع با اهمیت، زمانی اتفاق می افتد که شما بتوانید از کلماتی که در استراتژی تحقیق کلمات کلیدی خود به دست آورده‌اید بهره گرفته و با دقت و وسواس خاصی از به کار بردن آن ها در عنوان استفاده نمایید.

البته همیشه پیشنهاد میکنیم از به کار بردن کلمات کلیدی ارگونومی و کلمات کلیدی که به صورت کلی می‌خواهید بر روی آن پروژه سئوی سایت خود را جلو ببرید و وب سایت خود را بهینه سازی نمایید بر روی تمامی عناوین وب سایت خودداری کنید. این مورد موجب میشود که محتوای شما از نظر گوگل ، مجتوای تکراری قلمداد گردد.

نکته بسیار مهم دیگر آن است که با تگ نویسی درست و استفاده درست از عناوینی که شامل موارد زیر باشد، نرخ بازگشایی و کلیک خود بر روی وب سایت خود را افزایش می دهید و علاوه بر آن ترافیک بیشتر و هدفمند‌تری را به سمت سایت خود سرازیر می کنید:

1- عناوینی جذاب

2- ارائه دهنده پاسخ های درست بر اساس شناسایی درست دغدغه‌های مخاطبان

3- استفاده درست از کلمات کلیدی اصلی و مشابه LSI  به کارگرفته شده در تگهای H1 و حتی H2  و متن داخلی محتوا

4- عدم تکراری بودن به دلیل پاسخگویی متفاوت‌تر به مخاطب

سئوی سایت به مجموعه فعالیت های گسترده ای اطلاق می گردد که هر سئو کار و هر دانش آموخته سئو بتواند به درستی از ان ها استفاده نماید

چگونه تگ‌ های عنوان سئو را مؤثر‌تر و بهتر بنویسیم؟

ببینید برچسب‌ های عنوان صفحه و عنوان نمایش دهنده در مرورگر به موتورهای جستجو و کاربران کمک می‌کنند تا بفهمند صفحات وب شما در مورد چیست؟

اگر این کارها به درستی انجام شوند، می‌توانند محرک‌های چشمگیری برای افزایش ترافیک وب سایت بوده و تأثیرات بسیاری بر سئوی سایت شما داشته باشند.

ویژگی های برچسب‌های عنوان مؤثر و کاربردی در سئو

برچسب‌های عنوان سئو خوب باید به صورت زیر باشند:

1. کوتاه باشد (بین 50-60 کاراکتر)

2. تمرکز بر نیت و هدف کاربر از جستجو

3.کلمات کلیدی را در ابتدای عناوین به کار ببرید.

کلمات کلیدی بخش مهمی از یک استراتژی موفق سئو هستند. با استفاده از کلمات کلیدی که مشتریان ایده‌آل شما احتمالاً از آنها در جستجو استفاده می‌کنند، نتایج بهتری را در جهت رشد کسب و کار خود مشاهده می‌کنید. موتورهای جستجو وزن بیشتری را روی کلمات ابتدای عنوان خواهند گذاشت؛ بنابراین، اگر می‌خواهید برای آن کلمه رتبه بندی کنید، مهم است که کلمه کلیدی خود را در ابتدای عنوان خود قرار دهید.ما بارها در وینت سئو اثر بخشی اینکار را در پروژه های سئو خود، دیده ایم و تجربه کرده‌ایم. شما هم اینکار را انجام دهید و  اثر آن را در سئوی خود ببینید. (این تکنیک به تکنیک Firstloading معروف است.)

 

ویژگی های یک تگ عنوان سئو موفق

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

 دیگر الان به این مرحله رسیده ایم که پاسخ سوال کلمه کلیدی هدف برای عنوان چیست؟ را به شما بدهیم.

کلمه کلیدی هدف برای عنوان چیست؟

هنگام انتخاب یک کلمه کلیدی هدف برای برچسب عنوان خود، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید تا کلمات کلیدی کم رقابت و با حجم بالا را پیدا کنید که مشتریانتان برای یافتن کسب و کار شما از آن استفاده می‌نمایند.

به گفته Moz، به میزان 8 درصد از کلمات کلیدی به صورت سؤالی بیان می‌شوند و داده‌های Ahrefs نشان می‌دهد که 29 درصد از کلمات کلیدی با حجم بالاتر از 3 کلمه یا بیشتر تشکیل شده است.

حتماً! این محتوا را بخوانید:  در این مقاله تفاوت معنی داری از ابزارهایی که به درد شرکتهای سئو میخورد و تفاوت ابزارهای کارآمد سئو را برای هر سئو کار شرح داده‌ایم:

بهترین ابزارهای سئو در سال 2023 را بشناسید!

استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و بلند را در عناوین سئو خود در نظر بگیرید. هنگامی که یک کلمه کلیدی هدف را ایجاد کردید، سعی کنید آن را به صورت بلند استفاده کنید ( مشابه های پر کاربرد کلمه کلیدی اصلی  را پیدا کنید و از آن در عناوین سئو استفاده کنید.) هنگام استفاده از چندین کلمه کلیدی در تگ عنوان سئو، از جدا کننده عنوان صفحه سئو مانند خط فاصله (-) یا لوله (|) استفاده کنید.

در مثال زیر، ما اینکار را برای شما به صورت شماتیک در عنوان صفحه اصلی وینت سئو در حال حاضر انجام داده‌ایم که میتوانید با روشی که به شما در این مقاله آموزش داده شد، به صفحه اصلی ما بروید و این موارد را مشاهده نمایید.

در ضمن دقت نمایید که عنوان مرورگر و عنوان هر صفحه شما نباید تکراری باشند بلکه باید یکتا و منحصر به فرد باشند.

توضیحات متا و عنوان نویسی برای سئو

 

عنوان های محتوای خود را چگونه پیداکنیم

4. سئوی محلی را در تگ‌های عنوان در نظر بگیرید

برچسب‌های عنوان می‌توانند بخش مهمی از رتبه بندی سئوی محلی شما باشند. به عنوان مثال، کاربری را در نظر بگیرید که در حال جستجوی خدمات سئو در شیراز است. اگر ما در شرکت سئوی وینت سئو بخواهیم خود را در تیرس این مشتریان قرار دهیم و در درون SERP در رتبه های بالاتری قرار بگیریم باید تگ‌های عنوان خود را برای این محل و لوکال بهینه کرده تا مخاطبان محلی را جذب کنیم.

ولی چون ما به صورت کلی می توانیم پروژهای سئو را در جای جای ایران و جهان انجام دهیم البته بیشتر در حوزه ایران، پس خود را مقید نکرده ایم که سئوی محلی را برای انجام پروژه های سئو سایت انتخاب نماییم ولی بر اساس اهداف غائی که برای کسب و کار خود در نظر گرفتیم کلماتی را انتخاب کرده ایم که با این کلمات می توانیم برای ارتقاء رتبه سایت خویش اقدام نموده و با رقبای خود در رتبه گیری و ارتقای جایگاه مبارزه نماییم تا بتوانیم مشتریان بیشتر و هدفمند‌تری را به سمت کسب و کار خود ارسال نماییم.

کلماتی که در حال جنگ و رتبه گیری و رقابت هستیم با بررسی و انتخاب درست برای  صفحه های هدفی که از هدف غائی ما حمایت میکنند، انتخاب گردیده اند و  می توانیم امیدوار باشیم که سریعاً می توانیم رتبه های بهتری به دست آوریم. کلماتی مانند آموزش سئو، مشاوره سئو، خدمات سئو، انجام پروژه سئو سایت و … که شما نیز می توانید برای دریافت خدمات بیشتر و کاراتر و آشنایی با تمامی خدمات سئو ما به لینک زیر بروید

چگونه تگ‌های عنوان را برای سئوی محلی بهینه کنیم؟

اول،از توصیف‌گرهای خاص صفحه مانند «صفحه اصلی» یا «درباره ما» استفاده نکنید. هنگام نوشتن برچسب‌های عنوان سئوی محلی، از کلمات کلیدی استفاده کنید که کاربران را به سمت محصولات یا خدماتی سوق دهد که می‌خواهند؛ ببینند. همچنین، مطمئن شوید که از موقعیت مکانی خود برای بهره مندی کامل از برچسب‌های عنوان سئو محلی استفاده کرده اید.

به عنوان مثال، اگر شما یک استودیو یوگا هستید، عبارت “استودیوی یوگا” باید در برچسب عنوان شما باشد. اگر شما یک استودیوی یوگا در تهران هستید، پس باید از “استودیوی یوگا در تهران” استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

مرور نکات مهمی که برای برچسب‌های عنوان سئوی محلی مؤثر تا به اینجا آموخته اید:

* از کلمات کلیدی در تگ عنوان استفاده کنید.

* موقعیت مکانی خود را درج کنید.

* تگ عنوان خود را جذاب کنید.

سئوی داخلی شاید یکی از مهمترین مسائل برای سئو و ارتقاء جایگاه سایت است. وینت سئو با متخصصین سئوی خود این امکان را به شما می دهد تا بهترین نتایج را از سئوی خود به دست آورید

5. احساسات را در تگ‌های عنوان سئو اضافه کنید

مطالعات نشان داده‌اند که افراد برای تصمیم گیری، بیشتر از اطلاعات، بر احساسات خود تکیه می‌کنند. این تحقیقات نشان داده است که محتوای احساسی دو برابر بهتر از محتوای منطقی در تبلیغات عمل می‌کند. افزودن یک قلاب احساسی به برچسب عنوان سئو، به کاربران دلیلی برای کلیک بر روی صفحه وب شما می‌دهد. هنگام نوشتن تگ‌های عنوان احساسی، کلمات و عباراتی را در نظر بگیرید که کاربران را جذب می‌کند. کلماتی مانند شگفت انگیز، کامل، بهترین و تنها، می‌توانند اعتماد و مهارت را در برند شما ایجاد کنند.

همچنین کلماتی که حس کنجکاوی را القا می‌کنند نیز باید در نظر گرفته شوند. عباراتی مانند ” بهترین راه برای …” یا عناوین کلیکی مانند ” آخرین… که هرگز نیاز نخواهید داشت” را امتحان کنید. راه عالی دیگری برای جاسازی احساسات در تگ‌های عنوان، مطرح کردن سؤالات در تگ‌های عنوان شما هستند.

استفاده از سؤالات باز ( قبل از آنکه بخواهید سریع از این عنوان عبور کنید، پیشنهاد میدهم انواع سوالات در مذاکره نوشته دکتر مهریزدان را اینجا بخوانید، چون مطمئن هستم شما برای ایجاد تمایز و کلیک بیشتر، می بایست اطلاعات بیشتری در مورد انواع سوالات بدانید:

چگونه در مذاکرات فروش سوال بپرسیم؟

برای اینکار بابد در نظر بگیرید که کاربران چه سوالاتی دارند که می‌خواهند به آنها پاسخ داده شود. سؤالاتی مانند، “آیا می دانید چرا وب سایت شما ترافیکی را که شایسته آن است دریافت نمی‌کند؟” یا ” به دنبال بهبود ترافیک وب آنلاین خود هستید؟» می‌تواند توجه کاربران را به سمت محتوای شما جذب کند. همچنین این کلمات و عبارات می‌توانند در عناوین مقالات سئو استفاده شوند تا رتبه‌های سئو بالاتری را در وب سایت خود دریافت کنید.

ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید با بهبود سئوی سایت خود

6. براکت و پرانتز را در تگ‌های عنوان سئو قرار دهید.

پرانتزها و براکت ها می‌توانند به شکستن برچسب عنوان شما و بهبود خوانایی آنها کمک کنند. برخی از مطالعات نشان داده که این موارد نیز می‌توانند سبب افزایش میزان نرخ کلیک شوند. براکت ها به عنوان پیش نمایش پنهانی از محتوای صفحه وب شما عمل می‌کنند. با نشان دادن آنچه کاربران در آینده دریافت خواهند کرد، می‌توانید احتمال کلیک آنها بر روی نتیجه جستجوی خود را افزایش دهید.

نمونه‌هایی از براکت و پرانتز در عنوان:

  •  [ اینفوگرافیک 2020 و پس از آن: روندها و آمار تجارت الکترونیک ]

  • برچسب‌های عنوان سئو (راهنمایی برای نوشتن برچسب‌های عنوان موفق)

  • 10 نکته کاربردی سئو (که کار می‌کند)

نوشتن عناون حرفه ای و سئو شده در سایت

7. اعداد را در تگ‌های عنوان سئو خود بگنجانید

اعداد مشخص و برجسته هستند. آن‌ها دلالت بر وجود فهرستی دارند که اغلب خواندن را آسان‌تر و قابل درک‌تر می‌کند. عناوینی که با یک عدد شروع می‌شوند، نرخ کلیک بسیار بالاتری دارند، بنابراین در تگ‌های عنوان سئو خود، از اعداد در عنوان استفاده کنید. می‌توانید از اعداد در تگ‌های عنوان خود برای نشان دادن یک فهرست استفاده کنید؛ مانند «5 راه برای…» یا «10 چیز برتر که نمی‌دانستید…»

همچنین می‌توانید از اعداد برای نمایش میزان فروش یا تخفیف استفاده کنید؛ مانند «بهترین کفش برای دویدن (20 درصد تخفیف)» یا «لباس عروسی سفارشی (فقط 10 عدد باقی مانده)»

سئوی داخلی و قوانین محتوا نویسی کارآمد در سئوی سایت

چک لیست نهایی نکات مهم عنوان نویسی در سئو:

* از کلمه کلیدی خود در ابتدای عنوان استفاده کنید.

* از جدا کننده‌ های صفحه عنوان سئو مانند خط تیره و لوله استفاده کنید.

* احساسات خود را به عنوان خود اضافه کرده تا خواننده را جذب کنید.

* هنگام بهینه سازی سئوی محلی از موقعیت مکانی خود استفاده کنید.

* برای بهبود خوانایی، از پرانتز یا براکت استفاده کنید.

* در عناوین سئوی خود، تاکتیک ‌های کلیک طعمه را در نظر بگیرید.

* از اعداد و ارقام در تگ‌های عنوان سئو خود برای افزایش نرخ کلیک استفاده کنید.

* اطمینان حاصل کنید که برچسب‌های عنوان در هر صفحه وب گنجانده شده است.

* مطمئن شوید که همه‌ی تگ‌ های عنوان سئو منحصر به فرد هستند. توجه داشته باشید که اگر تکراری باشند، برای سئو شما، مشکل ایجاد خواهند کرد.

* باید مطالب را برای انسان بنویسید نه موتورهای جستجو، همچنین اطمینان یابید که سئوی کلی و طراحی وب شما بهینه شده است.

سئوی سایت و نقش عنوان نویسی در سئو و رشد کسب و کار

عنوان من در SERP چگونه خواهد بود؟

اکنون که می دانید چگونگی ایجاد برچسب‌های عنوان سئو بهینه شده را یاد گرفته‌اید، وقت آن رسیده است که کار خود را آزمایش کنید. یک برچسب عنوان مؤثر سئو باید واضح، قابل اجرا، جذاب و حاوی کلمات کلیدی هدف شما باشد. همچنین مهم است که عنوان شما بریده یا ناخوانا نباشد، بنابراین مطمئن شوید که ابزارهای مختلف عنوان را آزمایش کرده‌اید و یکی را انتخاب کنید که خواندن آن راحت باشد. چگونه یک برچسب عنوان در SERP به نظر می‌رسد؟

برای بررسی برچسب‌های عنوان خود می‌توانید از ابزارهای سئو زیر استفاده کنید:

* ابزار SEMRUSH

* ابزار MOZ

* ابزار AHREFs

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

 

یک سایت خوب برای پیدا کردن عنوان های کارآمد سئو

اگر در دنیای سئو و تولید محتوا و به صورت کلی کسب وکارهای اینترنتی تازه کار هستید، ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه میتوانید دغدغه مردم را بیشتر بشناسید و بدانید در حوزه کاری شما چه دغدغه هایی بیشتر دارند و چگونه موارد مورد نیاز خود را در دنیای دیجیتالی سرچ مینمایند. با این ابزار عمق بیشتری برای انتخاب عنوان ها و به صورت کلی تولید محتوا و برنامه زمانبندی تولید محتوا یا همان CONTENT CALENDER به دست می‌آورید. این سایت به صورت رایگان به شما کمک شایانی میکند که در حوزه کاری خویش با عناوینی که بیشتر توسط مردم و کسانی که می توانند مشتریان شما شوند آشنا شوید. در این سایت می توانید لایه های عمیق‌تری از عناوین و برنامه ریزی تولید محتوا را به دست آورید.

برای اینکار کافی است وارد سایت : ANSWER THE PUBLICK شوید که لینک آن را برای‌تان در زیر آورده ایم، و بعد از وارد کردن کلمات کلیدی خود به زبان انگلیسی منتظر لابه های مختلف پاسخ شوید که این سایت به شما ارائه میدهد، همانطور که در این سایت می بینید، می توانید برای سئوی سایت خود عناوینی را پیداکنید که شامل دغدغه و سوالات مردم است، عناوین این سایت را که مورد نظرتان است در لایه های دیگر مانند WHERE (کجا)، WHAT ( چه چیز) و…… میتوانید پیدا کنید و بعد عناوین مورد نظر خود را در یک برگه نوشته و ترجمه نمایید و در آخر نیز این عناوین را به دسته های زیر تقسیم بندی کنید:

–     عنوان ها و تگ های HTM (H1,H2,…..H6)

–     عنوان ها و تگ های اصلی صفحات

–     عنوان ها و تگ های مرورگر

لینک دسترسی به سایت ANSWER THE BUBLIC 

نظرات نهایی در مورد برچسب‌ها  و تگ ها در  عنوان سئو

* برچسب‌های عنوان می‌توانند ترافیک وب سایت ارگانیک شما را بهبود بخشند و باعث می‌شوند بازدیدکنندگان، مدت زمان بیشتری در وب سایت شما بمانند.

* آن‌ها بخش مهمی از رتبه بندی سئو شما هستند که می‌توانند بر میزان فروش شما تأثیر بگذارند.

* در حالی که برای نوشتن تگ‌های عنوان سئو مؤثر و کارا نیازی به سرمایه گذاری روی متخصص سئو دارید، باید کاربران خود را در نظر بگیرید و برای آنها بنویسید.این مقاله به بهترین شکل شما را در حوزه سئوی داخلی راهنمایی و به شما کمک میکند که در عنوان نویسی خبره شوید.

* همه چیز در مورد آزمایش A/B محتوای شما و دیدن این که کدام تکنیک‌ها بهترین کار را انجام می‌دهند، طراحی شده است.

ممکن است مشتریان شما عناوین دارای اعداد را ترجیح دهند، در حالی که ممکن است کسب و کار دیگری با استفاده از براکت یا پرانتز، موفقیت بیشتری کسب کند. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید. باید تست کنید، دوباره تست کنید و به صورت مکرر تست کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و  تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو:    02122057358

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *