تلفن تماس

02191693670

پشتیبانی وینت

support@wintseo.com

ارسال تیکت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟

اشتراک گذاری در :
فهرست محتوا

انواع خدمات سئو و معرفی کامل بخش های مرتبط با خدمات سئو

خدمات سئو (خدمات SEO) و شامل انجام مجموعه کارهایی است که به صورت مستمر طی یک بازه زمانی مشخص با هدف کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو مثل موتور جستجوی گوگل و افزایش ترافیک ارگانیک روی سایت مشتری انجام می شود. خدمات سئو سایت توسط متخصصین سئو، فریلنسرها و یا شرکت های سئو انجام می شود. اگر درباره خدمات سئوی شرکت ما سوالی دارید، می‌توانید به صفحه خدمات سئو وینت سئو مراجعه کنید و یا فرم پذیرش انتهای صفحه را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خب طبق چیزهایی که گفتیم متوجه شدید که خدمات سئو چیست و توسط چه اشخاصی انجام می شود. اما مهم ترین سوال این است که خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟ و بهترین شخص برای انجام این کار چه کسی می تواند باشد؟

در این مقاله با ما همراه باشید تا یک چک لیست کامل از خدمات سئو سایت به شما ارائه دهیم و همچنین ملاک های لازم برای کس یا شرکت خدمات سئویی که قرار است این فرایند را برای شما انجام دهد را خدمتتان بگوییم.

خدمات سئو چیست؟

همانطور که پیش تر گفتیم خدمات سئو به هر گونه فعالیتی گفته می شود که بر روی سایت مشتری با هدف کسب رتبه های برتر در گوگل انجام می شود. این فعالیت ها در دو بخش داخل و خارج سایت انجام می شوند. کارهایی که در داخل سایت انجام می شوند مثل تولید محتوا و لینک سازی داخلی جزء خدمات سئو داخلی محسوب می شوند و کارهایی که در خارج از سایت انجام می شوند مثل بک لینک سازی و انتشار رپورتاژ آگهی خدمات خارجی سئو محسوب می شوند. اما چرا باید از این خدمات استفاده کنیم؟

خدمات سئو چیست؟

چرا باید از خدمات سئو استفاده کنیم؟

هدف اصلی این کار، افزایش ترافیک آلی (Organic Traffic) وب‌سایت است، یعنی جلب بازدیدکنندگان از طریق نتایج طبیعی موتورهای جستجو، نه از طریق تبلیغات پرداختی. در ادامه سایر مزایای استفاده از خدمات سئو را برای شما شرح داده ایم:

بهبود رتبه‌بندی سایت: سئو کمک می‌کند تا وب‌سایت شما رتبه‌بندی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورد و در مقابل رقبا بهتر دیده شود.

افزایش اعتماد کاربران: وب‌سایت‌هایی که در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارند، معمولاً اعتماد بیشتری از کاربران به خود جلب می‌کنند و این می‌تواند به افزایش نرخ تبدیل و کسب‌وکار آنلاین کمک کند.

کاهش هزینه‌های تبلیغات: با بهبود سئو و جذب ترافیک ارگانیک، نیاز به استفاده از تبلیغات پولی کاهش می‌یابد، زیرا شما با جذب کاربران از طریق نتایج جستجو، دیگر نیاز به هزینه‌های بالای تبلیغات پولی مثل گوگل ادوردز را نخواهید داشت.

و رشد طولانی‌ مدت.

انواع خدمات سئو

خدمات سئو می‌توانند از دو نوع داخلی یا خارجی باشند.

خدمات سئو داخلی (On-Page SEO):

این نوع از خدمات سئو مربوط به بهبود عوامل داخلی وب‌سایت است. این عوامل شامل بهینه‌سازی کلمات کلیدی، ایجاد محتوای با کیفیت و مرتبط، بهبود ساختار و نشانی‌دهی (URL Structure)، استفاده از تگ‌ها و متا تگ‌های مناسب، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات (Page Load Speed)، سئو تصاویر و سایر اقدامات مشابه است.

خدمات سئو خارجی (Off-Page SEO):

این نوع از خدمات هم مرتبط با بهبود عوامل خارجی وب‌سایت است. این اقدامات شامل ایجاد بک لینک از وب‌سایت‌های معتبر، شبکه‌های اجتماعی، فعالیت در انجمن‌ها و وبلاگ‌ها، شبکه‌سازی و سایر روش‌هایی است که به معرفی و افزایش اعتبار وب‌سایت شما نزد موتورهای جستجو کمک می‌کند.

در ادامه تعدادی از مواردی که به عنوان جزء اصلی خدمات سئو محسوب می‌شوند را نام برده ایم:

تحقیق کلمات کلیدی در سئو

سنگ بنای همه استراتژی‌های بزرگ و کوچک در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، کلمات کلیدی هستند. اگر بخواهید کل محتوا را در یک عبارت یا کلمه توصیف و خلاصه کنید، آن عبارت همان کلمه کلیدی می باشد.

این کلمات، کلماتی هستند که کاربران بیشتری در جستجوی آن‌ها هستند و موتورهای جستجو باید وب‌سایت شما را به عنوان پاسخ مناسب به آنها نمایش دهند. به همین دلیل انتخاب کلمات کلیدی کسب و کار به شکل اصولی و مرتبط با محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید، باعث خواهد شد تا کاربران بیشتری هنگام سرچ در گوگل سایت شما را به عنوان گزینه ایده آل خود انتخاب کنند.

تولید محتوا مهم ترین خدمات سئو سایت

 

تولید محتوا سئو شده

تولید محتوا سئو شده یکی از عوامل کلیدی و بسیار مهم در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) است. اهمیت تولید محتوا در سئو به دلیل تأثیر مستقیم و غیرمستقیم آن بر رتبه‌بندی و نمایش وبسایت‌ها در نتایج جستجوها بسیار حائز اهمیت میباشد. در ادامه 4 مورد از مهم ترین دلایل اهمیت تولید محتوا در سئو را ذکر کرده ایم:

  1. کلمات کلیدی و محتوا: محتوا به عنوان محور اصلی استفاده از کلمات کلیدی در سئو عمل می‌کند. با ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط با کلمات کلیدی هدف، می توانید باعث بهبود رتبه کلمات کلید کسب و کارتان شوید.
  2. بهبود تجربه کاربری: محتوای مرتبط، ارزشمند و جذاب به کاربران کمک می‌کند تا بیشتر در وبسایت شما باقی بمانند. این امر بهبود معیارهای تجربه کاربری مانند میانگین زمان ماندن کاربر در سایت و نرخ تبدیل را به همراه دارد. این عوامل در تعیین رتبه سایت شما توسط موتورهای جستجو مهم هستند.
  3. جذب ترافیک زیاد: محتواهای ارزشمند و مناسب می‌توانند به عنوان منبع جذب بازدیدکنندگان جدید به وبسایت شما عمل کنند. این افزایش ترافیک به طور غیرمستقیم می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند.
  4. کاهش نرخ پرش از سایت (Bounce Rate): اگر محتوای شما جذاب و مرتبط با عنوان وبسایت باشد، کاربران به احتمال زیاد بیشتر در سایت شما میمانند و از آن استفاده میکنند.

اگر هنوز نمی توانید یک محتوای با کیفیت و سئو شده در سایتتان تولید کنید، پیشنهاد می کنیم حتما راهنمای ۷ مرحله ای برای نوشتن محتوای سئو شده را در وینت مگ بخوانید.

بهینه‌سازی عنوان‌ها و توضیحات متا

ایجاد عنوان‌ها و توضیحات متا مناسب برای هر صفحه وب‌سایت به منظور جذب کاربران در افزایش نرخ CTR بسیار تاثیرگزار است.

برای نوشتن عنوان سئو موفق توصیه میکنیم حتما این مقاله را بخوانید.

بک لینک سازی

بک لینک به لینکی گفته می شود که مطابق تصویر زیر از سایت A به سایت B داده میشود. گوگل و سایر موتورهای جستجو مثل بینگ، یاهو و … بک لینک های باکیفیت سایت را به عنوان عاملی مهم برای بهبود ارگانیک رتبه سایت و افزایش DA وب سایت در نظر میگیرند.

بهبود سرعت بارگذاری صفحات (Page Load Speed)

هر چقدر یک وب سایت سریعتر باشد، درآمد و سود بیشتری را نیز کسب می‌کند. در بسیاری از پروژه‌های سئو، بهینه سازی سرعت یک راهکار عملی مفید در ارتقا استراتژی سئو به مرحله بعدی است. مثلاً در شرایطی که شما محتواهای عالی تولید می‌کنید، لینک سازی را به نحو احسن انجام می‌دهید و با این حال باز هم رنکینگ سایت، شما پایین است و بازدیدکننده زیادی ندارد، به احتمال زیاد با بهینه سازی سرعت وب سایت می‌توانید مشکل را حل کنید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه‌سازی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به تقویت حضور آنلاین و ارتقاء سئو سایت شما کمک می‌کند.

توجه داشته باشید که انجام خدمات سئو نیازمند شناخت عمیقی از الگوریتم‌های موتورهای جستجو و تحقیقات مداوم در زمینه‌های مختلف است. بهبود سئو یک فرآیند پیچیده و طولانی‌مدت است و بهتر است از متخصصان حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید.

انواع خدمات سئو شامل تمامی خدمات سئو در وینت سئو انجام میگردد

 

هزینه خدمات سئو چقدر است؟

هزینه خدمات سئو (Search Engine Optimization) می‌تواند به شدت متغیر باشد و از یک شرکت سئو به شرکت دیگر متفاوت است. هزینه‌ها بسته به چندین عامل متفاوت می‌شوند، ازجمله اهداف، حوزه تمرکز و شرکت یا فرد انجام دهنده سئو. به طور متوسط، هزینه برنامه های سئو از 5 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان و حتی بیشتر در ماه متغیر است. برای اطلاع از دقیق‌ترین هزینه‌های سئو، با شماره 91693670 تماس بگیرید.

خدمات سئو سایت خود را به چه کسی بسپارم؟
هنگامی که قصد دارید خدمات سئو را به کسی بسپارید، چندین گزینه را در نظر بگیرید:

1. شرکت‌های متخصص سئو
شرکت‌ها و آژانس‌های مختص سئو معمولاً تخصص و تجربه کافی در ارائه خدمات سئو دارند. آن‌ها می‌توانند بهینه‌سازی سایت شما را با توجه به الگوریتم‌ها و رویکردهای جدید موتورهای جستجو انجام دهند.

2. مشاوران و متخصصان سئو فریلنسر
برخی از افراد متخصص سئو به عنوان فریلنسر فعالیت می‌کنند و می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکلات سئوی وبسایتتان را شناسایی و حل کنید.

3. تیم داخلی سئو
اگر کسانی در تیم داخلی سازمان شما تخصص سئو دارند، می‌توانید به آن‌ها این مسئولیت را بسپارید. این راهکار می‌تواند مناسب باشد اگر نیاز به کنترل بیشتری بر روی فرآیند سئو دارید.

4. آموزش سئو
اگر تمایل دارید خودتان به صورت مستقل روی سایتتان کار کنید می توانید با شرکت در دوره های تخصصی سئو مثل دوره سئو دانشگاه تهران، دوره سئو فرین آکادمی و دوره آموزش سئو دکتر مهریزدان مهارت لازم را کسب کنید.

هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند. اگر زمان، تخصص و امکانات لازم برای انجام بهینه‌سازی سئو را ندارید، بهتر است از شرکت‌های متخصص سئو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *