افزایش بازدید تیک تاک ( TikTok) با استراتژی های ساده

اشتراک گذاری در :
استراتژی های ساده برای افزایش بازدید در تیک تاک (Tiktok)
فهرست محتوا

بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان هر روز از TikTok استفاده می‌کنند. آن‌ها مجذوب قالب ویدیوهای کوتاه و اعتیادآور این پلتفرم می‌شوند و در معرض محتوای خلاقانه‌ای از سوی سازندگان و برندها قرار می‌گیرند که همگی سعی دارند توجه آن‌ها را جلب کنند.

پس ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید: «چگونه می‌توانم بازدیدهای بیشتری در TikTok بگیرم؟»
برای اینکه بیشترین بهره را از محتوای خود ببرید و در میان دیگران دیده شوید، باید چند اصول اساسی را رعایت کنید.

چند اصل اساسی برای افزایش بازدیدها در TikTok

چه شما یک تولید کننده محتوا باشید، چه یک کارآفرینی که خدمات خود را تبلیغ می‌کنید یا محصولی را به صورت آنلاین می‌فروشید، باید مکانیزم‌های TikTok و نحوه تعامل موثر با الگوریتم آن را درک کنید.

بازدید در TikTok چگونه محاسبه می‌شود؟

TikTok از لحظه‌ای که ویدیو پخش می‌شود، شروع به شمارش بازدیدها می‌کند. اگر کسی ویدیوی شما را دوباره تماشا کند، حتی وقتی که به صورت خودکار تکرار می‌شود، آن هم به عنوان یک بازدید جدید محاسبه می‌شود.
با این تفاسیر، بازدیدها مهم‌ترین شاخص عملکرد(KPI) نیستند پس تمرکز زیادی روی آن نگذارید، اما برای کسب دنبال‌کنندگان، تعاملات و جذب مشتریان جدید از طریق TikTok به این بازدیدها نیاز دارید.

بازدید ها در تیک تاک چطور محاسبه میشوند؟

درباره الگوریتم TikTok

TikTokجزئیات مربوط به الگوریتم اختصاصی خود را فاش نمی‌کند، اما به ما نشانه‌های زیادی در مورد عوامل رتبه‌بندی ارائه می‌دهد. فید «For You» هر کاربر شامل ویدیوهای منتخبی است که بر اساس علایق آن‌ها و محتوایی که قبلاً تماشا کرده و با آن تعامل داشته‌اند، تهیه شده است. این فید همچنین شامل تنوع کافی است تا علاقه بیننده را حفظ کند.

وقتی اولین بار یک ویدیو را منتشر می‌کنید، TikTok آن را به یک زیرمجموعه کوچک از مخاطبان احتمالی شما نشان می‌دهد که شامل دنبال‌کنندگان و غیر دنبال‌کنندگان است. دسترسی شما به طور عمده به این بستگی دارد که این بینندگان چگونه رفتار کنند و با ویدیوی شما چقدر تعامل داشته باشند و چه مقدار از آن را تماشا می‌کنند.

ویدیوهایی که لایک، اشتراک‌گذاری و نظرات بیشتری دریافت می‌کنند و زمان تماشای طولانی‌تری دارند، بیشتر احتمال دارد که در صفحات «For You» کاربران دیگر نمایش داده شوند.
برای دریافت بازدیدهای بیشتر از طریق توصیه‌های «For You» کاربران، باید ویدیوهای خود را به گونه‌ای بسازید و بهینه‌سازی کنید که TikTok آن‌ها را به افرادی نشان دهد که تمام ویدیو را تماشا کرده و با آن تعامل داشته باشند. به طور بدیهی، یک استراتژی که محتوای جالبی را برای کشف و تعامل بیشتر ایجاد می‌کند، باید منجر به افزایش بازدیدها شود. که در ادامه به بررسی تعامل، عامل اصلی برای افزایش بازدیدهای TikTok پرداختیم.

شناخت مخاطب در تیک تاک

تمامی استراتژی‌های بازاریابی موثر بر اساس شناخت مشتری ایده‌آل یا مخاطب هدف شکل می‌گیرند. زمانی که بدانید چه کسی از محصول یا خدمات شما استفاده می‌کند و چرا، ایجاد محتوایی که مورد توجه و تعامل آن‌ها قرار گیرد، آسان‌تر می‌شود.

گر مشتری هدف خود را تعیین کرده‌اید، بررسی کنید که آیا افرادی که با این پروفایل‌ها مطابقت دارند، در TikTok حضور دارند یا خیر. با توجه به گستردگی جهانی TikTok، به احتمال زیاد مشتریان بالقوه شما در آنجا حضور دارند.
تنها در ایالات متحده، تحقیقات Pew نشان داده است که یک‌سوم آمریکایی‌ها از TikTok استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه 62٪ از بزرگسالان زیر 30 سال از این پلتفرم استفاده می‌کنند، ممکن است این تعداد با وجود چالش‌های حقوقی اخیر TikTok همچنان افزایش یابد.
برای شروع، به سوالات زیر توجه کنید:

  • مشتریان احتمالی شما چه سوالاتی دارند؟ آیا باورها یا تصورات غلطی دارند که شما می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید؟
  • مشکلات و چالش‌های آن‌ها چیست؟ محصول یا خدمات شما چگونه می‌تواند به آن‌ها کمک کند؟
  • از چه نوع سرگرمی لذت می‌برند؟ چه نوع طنزی را دوست دارند؟
  • وقتی ۱۵ دقیقه وقت آزاد دارند، چه چیزی را در گوشی خود جستجو می‌کنند؟

چگونه با استفاده از کراس‌پروموشن (تبلیغ متقابل) بازدیدهای بیشتری به دست آورید

اگر در پلتفرم‌های دیگر دنبال‌کنندگان زیادی دارید، می‌توانید با تبلیغ متقابل ویدیوهای TikTok خود در آن پلتفرم‌ها، بازدیدهای بیشتری کسب کنید. کراس‌پروموشن یک روش بسیار موثر برای افزایش بازدیدها در TikTok پس از انتشار یک ویدیو است. ابتدا با تبلیغ محتوای TikTok خود از طریق وب‌سایت، سایر شبکه‌های اجتماعی، یا خبرنامه خود شروع کنید.

گزینه دیگر این است که حساب TikTok خود را به پروفایل‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی‌تان لینک دهید. دنبال‌کنندگان شما می‌توانند شما را در TikTok پیدا کنند و محتوای TikTok خود را مستقیماً در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.

اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید محتوای TikTok خود را به صورت انتخابی به اشتراک بگذارید. وقتی ویدیویی را در پلتفرم دیگری منتشر می‌کنید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، فقط ویدیو را منتشر نکنید: یک فراخوان (Call-to-Action) اضافه کنید تا دنبال‌کنندگان‌تان را تشویق کنید که محتوای TikTok شما را مشاهده کنند.

به خاطر داشته باشید که هر پلتفرم شبکه اجتماعی دارای مخاطب و سبک محتوای خاص خود است. استراتژی تبلیغ متقابل خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که با پلتفرمی که در آن پست می‌کنید، سازگار باشد. با تبلیغ متقابل مؤثر محتوای TikTok، می‌توانید ترافیک بیشتری به ویدیوهای خود هدایت کنید، بازدیدها را افزایش دهید و دنبال‌کنندگان TikTok خود را افزایش دهید.
برای تبلیغ متقابل آسان، از ابزار Semrush Poster استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا از یک مکان واحد، محتوای خود را در فیس‌بوک (صفحات تجاری)، لینکدین، اینستاگرام، پروفایل کسب‌وکار گوگل، پینترست، توییتر و TikTok بنویسید، زمان‌بندی کنید و منتشر کنید.

کراس پروموشن چیست؟ چگونه میتوان با آن بازدید بیشتری در تیک تاک بدست آورد؟

ایجاد محتوای مفید برای پلتفرم تیک تاک

مهم است که محتوایی تولید کنید که هم برای بازدیدها و هم برای تعاملات مناسب باشد، زیرا این دو عامل یک چرخه بازخوردی را تشکیل می‌دهند و یکدیگر را تقویت می‌کنند. مثال‌های خوبی از محتوای مفید عبارتند از:

  • نمایش محصولات
  • آموزش‌ها
  • ترفندهای زندگی
  • هر چیزی که زندگی مخاطب ایده‌آل شما را آسان‌تر کند

تنوع در طول ویدیوهای TikTok

TikTok به شما امکان می‌دهد محتوایی تا 60 ثانیه فیلم‌برداری کرده و ویدیوهایی تا سه دقیقه را آپلود کنید. تجزیه و تحلیل انجام‌ شده توسط Social Insider نشان می‌دهد که ویدیوهای TikTok که 15 ثانیه یا کمتر هستند، نرخ بازدید 9.4٪ دارند. بیش از 15 ثانیه، این نرخ به 7.84٪ کاهش می‌یابد.
با این حال، از آنجا که TikTok قصد دارد بخشی از کاربران YouTube را به خود جذب کند، الگوریتم آن شروع به ترجیح دادن ویدیوهای طولانی‌تر کرده است. بنابراین، توصیه می‌کنیم که ترکیبی از هر دو را استفاده کنید.
نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که بیننده را تا پایان ویدیو درگیر نگه دارید!

استفاده از آهنگ‌های محبوب و صداهای ترند در TikTok

بر اساس نظرسنجی، 90٪ از کاربران TikTok معتقدند که صدا یک عنصر کلیدی در این پلتفرم است. اگرچه TikTok فراتر از ویدیوهای دابسمش رفته، اما همچنان علاقه‌مندان به موسیقی را جذب می‌کند. TikTok گزارش می‌دهد که 62٪ از کاربران آمریکایی آن مشترک حداقل یک سرویس پخش موسیقی هستند.

اگر کمتر از 5000 دنبال‌کننده دارید، استفاده از یک آهنگ ترند ممکن است یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدیدها و تعاملات شما باشد. طبق آمار Social Insider، این کار باعث افزایش 20٪ تعامل برای حساب‌های کوچک می‌شود. مطالعه خود TikTok نشان داد که 68٪ از کاربران گفته‌اند که احتمال بیشتری دارد برندی را که از موسیقی محبوب در محتوای خود استفاده می‌کند، به یاد بیاورند.

از کتابخانه موسیقی TikTok به بهترین شکل استفاده کنید و آهنگ‌های ترند را به ویدیوهای خود اضافه کنید تا آهنگ به ویدیوی شما برچسب بخورد و از هرگونه علاقه‌ای که به آن آهنگ وجود دارد، بهره‌مند شوید. اگر نمی‌دانید کدام آهنگ‌ها در حال حاضر ترند هستند، می‌توانید به آمار آن آهنگ نگاه کنید تا ببینید آیا مردم هنوز از آن استفاده می‌کنند یا خیر. مرکز خلاقیت TikTok نیز مکان خوبی برای یافتن موسیقی‌های ترند است.

صدای اصلی نیز جایگاه خاص خود را دارد، به خصوص اگر نیاز دارید با مخاطبان خود صحبت کنید. TikTok دریافته که 65٪ از کاربران محتوای برندهایی را که شامل صداهای اصلی است، بیشتر می‌پسندند. نکته کلیدی این است که موسیقی خود را با دقت انتخاب کنید و چیزی را که بهترین تناسب را با پیام شما دارد، انتخاب کنید، چه آهنگ ترند باشد و چه صدای اصلی خودتان.

تعامل در TikTok و ذکر دیگران

تعامل با جامعه TikTok یک راه فوق‌العاده برای افزایش تعامل و بازدیدها است. به دنبال راه‌هایی باشید تا به طور طبیعی با دیگران تعامل و آن‌ها را تگ کنید.
یکی از موثرترین روش‌ها برای انجام این کار، همکاری با سایر خالقان محتوا یا اینفلوئنسرها است. این کار نه تنها محتوای شما را به مخاطبان جدیدی معرفی می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد از انرژی خلاقانه دیگری نیز بهره‌مند شوید. با خالقان محتوا که ممکن است به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند باشند، ارتباط برقرار کنید.

اگر بینندگان روی ویدیوهای شما نظر می‌گذارند، به ساخت ویدیوهای کوتاه پاسخ و تگ کردن نظر‌دهنده فکر کنید. این کار نشان می‌دهد که شما به نظرات مخاطبان خود اهمیت می‌دهید و آن‌ها را تشویق به تعامل بیشتر می‌کند. افزودن یک لمس شخصی می‌تواند باعث شود دنبال‌کنندگان شما احساس دیده‌شدن و قدردانی کنند، که به تعامل بیشتر و ایجاد حس خوبی منجر می‌شود.

Duetهای TikTok یکی دیگر از راه‌های مشارکت در جامعه بزرگ‌تر است. Duetها ویژگی منحصربه‌فرد TikTok هستند که به شما امکان می‌دهند یک ویدیوی دوطرفه با یک ویدیوی دیگر در TikTok ایجاد کنید. این یک راه خلاقانه و سرگرم‌کننده برای تعامل با دیگر خالقان است که می‌تواند به افزایش دیده ‌شدن شما در پلتفرم کمک کند.

TikTok Live نیز برای ساختن یک جامعه وفادار از افرادی که به محتوای شما و کارهایی که انجام می‌دهید علاقه‌مند هستند، عالی است. تعامل با دنبال‌کنندگان در زمان واقعی، آن‌ها را به بخشی از چیزی بزرگ‌تر تبدیل می‌کند و ارتباط عمیق‌تری ایجاد می‌کند.
به خاطر داشته باشید که کلید موفقیت، صادق و اصیل بودن در تعاملات است. تعاملات ناخواسته یا غیرصمیمانه می‌تواند مخاطبان شما را دفع کند و به شهرت شما آسیب بزند.

با چالش‌ها و ترندهای TikTok همراه شوید

اگر متوجه یک چالش یا ترندی شدید که با صدای برند شما هماهنگ است، احساس راحتی کنید و در آن شرکت کنید. اگر ترند ویروسی شود، ممکن است به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و دنبال‌کنندگان جدیدی جذب کنید.
ترندهای TikTok اغلب شامل یک آهنگ، رقص، یا مفهوم خاصی هستند که کاربران آن را به شیوه خود بازسازی می‌کنند. از طرفی، چالش‌ها معمولاً شامل انجام یک وظیفه یا اقدام خاصی هستند. هر دو این روش‌ها، راه‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه‌ای برای تعامل با جامعه TikTok و نشان دادن شخصیت برند شما هستند.

می‌توانید از این ترندها و چالش‌ها برای برجسته کردن محصولات یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر چالش رقصی در حال ترند شدن است، می‌توانید ویدیویی از خودتان یا تیمتان در حال انجام آن رقص در فروشگاه یا دفترتان ایجاد کنید. TikTok جایی است که می‌توانید جنبه‌های سرگرم‌کننده برند خود را به نمایش بگذارید.

با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که شما در ترندها و چالش‌های خاصی که با تصویر و ارزش‌های برندتان هم‌خوانی دارد شرکت می‌کنید. همه ترندها برای برند شما مناسب نیستند و این اشکالی ندارد. نکته کلیدی این است که ترندهایی را انتخاب کنید که با مخاطبان هدف شما همخوانی داشته باشند و برای برندتان اصیل به نظر برسند.

همچنین، به یاد داشته باشید که هنگام شرکت در ترندها و چالش‌ها از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. این کار محتوای شما را برای کاربرانی که آن ترند یا چالش را دنبال می‌کنند یا جستجو می‌کنند، بیشتر قابل کشف می‌کند.
نکته دیگری این است که سعی کنید سناریوی منحصر به فردی به ترند بدهید تا متمایز شوید. و توجه داشته باشید موفق‌ترین محتواهای TikTok اصیل، کمی غیررسمی و خلاقانه هستند.

چطور با چالش ها و ترند های تیک تاک همراه شویم؟

با یک داستان یا سری ویدیوها مخاطب را جذب کنید

به فکر این باشید که یک داستان طولانی را به دو یا چند بخش تقسیم کنید. با انتشار یک سری ویدیو، شما به بینندگان انگیزه می‌دهید که درگیر بمانند. یک سری چند قسمتی به شما این امکان را می‌دهد که به طور عمیق‌تر موضوعات را بررسی کنید و تخصص خود را در ویدیوهای کوتاه و مختصر به نمایش بگذارید. اگر بیننده به دنبال اطلاعات بیشتری باشد، ممکن است مایل باشد چند ویدیوی دیگر نیز تماشا کند.

مطالعه موردی Shopify محتوایی را منتشر می‌کند که به کسب‌وکارهای نوپای تجارت الکترونیکی اطلاعات و الهام می‌دهد و ویژگی‌های کوتاهی درباره مشتریان موفق را ارائه می‌دهد. روایت داستان به آنها کمک می‌کند تا اعتبار خود را به شیوه‌ای غیررسمی و قابل دسترس تقویت کنند.

استفاده از سئو TikTok برای افزایش بازدیدها

تقریباً نیمی از نسل هزاره و 64٪ از نسل Z از TikTok به عنوان یک موتور جستجو استفاده می‌کنند. طبق گزارش Adobe ده درصد از نسل Z اعتراف کرده‌اند که آن را به Google ترجیح می‌دهند. از آنجایی که کاربران در حال جستجو در TikTok هستند، چرا محتوای خود را برای جستجو بهینه نکنید؟
این نکات را برای بهینه‌سازی پروفایل و محتوای خود امتحان کنید:

بیشترین استفاده از هشتگ‌ها

هشتگ‌ها نقش مفیدی در سئو TikTok دارند. آن‌ها به الگوریتم کمک می‌کنند تا محتوای شما را دسته‌بندی کند تا کاربران علاقه‌مند به موضوعات خاص بتوانند آن را پیدا کنند. به دنبال هشتگ‌های مرتبط و ترند باشید. همچنین، می‌توانید هشتگ برند شده خود را ایجاد کنید تا کاربران را تشویق به تولید محتوای خود کنند.
یک نکته خوب این است که فهرستی از هشتگ‌های مرتبط را نگه دارید. اگر به دنبال ایده هستید، به صفحه Trends در مرکز خلاقیت TikTok نگاهی بیندازید.

گنجاندن کلمات کلیدی در توضیحات و سایر بخش‌های TikTok

کلید موفقیت این است که توضیحات TikTok خود را مختصر نگه دارید و به بینندگان کمک کنید تا بفهمند چه اتفاقی در حال وقوع است، حتی اگر با صدا خاموش تماشا کنند. اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید چند کلمه کلیدی به‌دقت انتخاب شده را اضافه کنید.
توضیحات تنها جایی نیست که می‌توانید کلمات کلیدی را درج کنید. شما همچنین می‌توانید آن‌ها را در بخش‌های زیر گنجانید:

  • توضیحات ویدیو
  • عنوان ویدیو
  • هشتگ‌ها
  • بیو پروفایل

 با توجه به محدودیت‌های کاراکتر، باید کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید.
نمونه: همه ما می‌دانیم که اینترنت به ویدیوهای حیوانات علاقه دارد. اما باغ‌وحش سن دیگو کار دیگری را به خوبی در TikTok انجام می‌دهد. توضیحات، هشتگ‌ها و توصیفات ویدیو به گردشگران و ساکنان محلی این امکان را می‌دهد که محتوای باغ‌وحش را به سرعت پیدا کنند.

در نظر گرفتن تبلیغات TikTok برای افزایش بازدیدها و گسترش مخاطبان

علاوه بر روش‌های ارگانیک که قبلاً بحث شد، تبلیغات یکی دیگر از راه‌ها برای ساختن مخاطبان و افزایش بازدیدها است. با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سطح جهانی، برخی از مشتریان ایده‌آل شما در TikTok حضور دارند. اگر حسابی برای کسب‌وکار دارید، ابزارهای تبلیغاتی و خلاقانه TikTok هر دو بینش‌ها و ابزارهایی را برای کمک به ایجاد تبلیغات موثر ارائه می‌دهند.

چندین فرمت تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد:

  • تبلیغات در فید (In-feed ads): این تبلیغات ویدیویی کوتاه هستند که در فید “For You” کاربر ظاهر می‌شوند و به طور یکپارچه با محتوای ارگانیک ادغام می‌شوند.
  • تسلط برند (Brand takeover): این نوع تبلیغات وقتی کاربر برای اولین بار اپلیکیشن را باز می‌کند، به مدت چند ثانیه تمام صفحه را اشغال می‌کند و سپس به تبلیغات در فید تبدیل می‌شود. این نوع تبلیغات گرچه گران‌تر است، می‌تواند بازدید و توجه فوری زیادی را فراهم کند.
  • چالش‌های هشتگ (Hashtag challenges): این‌ها فرصت‌های تبلیغاتی به‌طور منحصر به فرد جذاب هستند. برندها می‌توانند چالشی حول یک هشتگ خاص ایجاد کنند و کاربران را تشویق به تولید محتوا کنند که ممکن است منجر به تعامل و ویروسی شدن شود.
  • افکت‌های برند (Branded Effects): به برندها اجازه می‌دهند که عناصر تعاملی مانند فیلترها یا استیکرها ایجاد کنند که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این کار موجب افزایش دیده‌شدن برند و تشویق تعامل کاربران می‌شود.

انتخاب گزینه‌های تبلیغاتی که با شخصیت برند شما هم‌خوانی دارد، بسیار مهم است. کاربران TikTok به محتوای اصیل و سرگرم‌کننده اهمیت می‌دهند، بنابراین مطمئن شوید که تبلیغات شما نیز این ویژگی‌ها را منعکس کند، درست مانند محتوای ارگانیک شما.

از ابزارهای Business Manager و Ad Manager برای نظارت بر تحلیل‌ها و عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید. تحلیل‌های TikTok می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکرد تبلیغات و تعامل مخاطبان خود را درک کنید و استراتژی خود را برای دستیابی به نتایج بهتر بهینه کنید.

مثلا Square ویدیوهای کوتاهی از مصاحبه‌ها منتشر می‌کند که در آن چندین نفر به یک سوال مشابه پاسخ می‌دهند. این مصاحبه‌ها موضوعاتی از روندهای غذایی که در حال کاهش هستند تا اشتباهات ابتدایی کارکنان رستوران را پوشش می‌دهند. تکنیک مشابه مصاحبه سریع نیز می‌تواند برای برند شما مفید باشد، به ویژه اگر در رویدادها یا کنفرانس‌ها شرکت می‌کنید.

استفاده از تبلیغات Tiktok به افزایش بازید های ما کمک خواهد کرد؟

ایده‌های محتوایی که بازدیدهای بیشتری در تیک تاک جلب می‌کنند

عادت کنید به تولید ویدیوهای کوتاه. این نیمی از چالش است و راه‌های زیادی برای رسیدن به مخاطبانتان در TikTok وجود دارد. با ایده‌پردازی برای محتوا شروع کنید. در اینجا چند ایده برای شروع داریم:

  • به افسانه‌ها، برداشت‌های نادرست، یا اطلاعات نادرست مربوط به حوزه خود فکر کنید. ویدیوهای کوتاه و روشنگرانه‌ای منتشر کنید که بینش‌های شما را ارائه دهند.
  • به طراحی یک روتین رقص کوتاه با بخشی از یک آهنگ محبوب فکر کنید. بگذارید هر یک از اعضای تیم شما نوبت خود را داشته باشد.
  • ویدیوی تور، اعلامیه، یا معرفی کارکنان تهیه کنید.
  • ویدیوهایی بسازید که مطالعات موردی کوچک یا نظرات مشتریان را به نمایش بگذارند. و اگر بتوانید مشتری را با گفتن داستان جذب کنید، بهتر است!
  • دستورالعمل‌های سریع، نمایش‌های محصول، و نکات زندگی که به مشکلات مشتریان پرداخته‌اند را ارائه دهید.
  • یک نمایش خنده‌دار تولید کنید که یک مفهوم پیچیده را به روشی ساده توضیح دهد.
  • به یادگیری میم‌ها یا GIFهای مورد علاقه خود فکر کنید. آیا می‌توانید آن را بازسازی کرده و یک پیچ و تاب جدید به آن بدهید؟
  • از TikTok برای اعلام فروش‌ها، مسابقات یا تبلیغات استفاده کنید.
  • از ویژگی Duets برای ارائه نظر خود در مورد یک روند مرتبط با صنعت یا تخصص خود استفاده کنید.
  • با عکس‌ها یا ویدیوهای اعضای تیم خود، یا از حیوانات خانگی یا دیگر حیوانات مشتریان خود، مخاطبان خود را مشغول کنید.
  • نمایش‌هایی از موقعیت‌های زندگی که محصول یا خدمات شما به خوبی با آن‌ها سازگار است، فیلمبرداری کنید.
  • ویدیوهای واکنشی یا داغی که به اخبار در زمینه تخصص خود واکنش نشان می‌دهند، منتشر کنید.
  • مخاطبان خود را به پاسخ به یک سوال چالشی دعوت کنید، یا ویدیوهایی را منتشر کنید و آن‌ها را تگ کنید.
  • آزمون‌های ترفیع یا سوالات جالب منتشر کنید.

یک راه عالی دیگر برای تولید محتوای بیشتر و جذب بازدیدهای بیشتر در TikTok، استفاده از Social Content AI است. این ابزار از قدرت هوش مصنوعی برای تولید ایده‌های محتوای سفارشی، متون جذاب برای کپشن‌ها و تصاویر جالب استفاده می‌کند.

فرمت پیشنهادی TikTok چیست؟

TikTok پیشنهاد می‌کند که ویدیوهای خود را در حالت عمودی با نسبت ابعاد 9:16 و با استفاده از اپلیکیشن TikTok روی تلفن همراه خود ضبط کنید. همچنین توصیه می‌شود ویدیوها را با وضوح 720p+ ضبط کرده و از نورپردازی مناسب استفاده کنید. از آنجایی که صدا در TikTok بسیار مهم است، اگر شما در حال روایت هستید، به استفاده از میکروفن فکر کنید.

برای ادیت ویدئو هایتان می‌توانید از این راهنما که در آن بهترین ابزار های ویرایشگر ویدئوی رایگان را معرفی کرده‌ایم، کمک بگیرید: بهترین نرم افزار ویرایش ویدئو

چگونه باید به تولید یک ویدیو در TikTok نزدیک فکر کنم؟

شخصیت برند خود را ابراز کنید. فرهنگ TikTok به سبک غیررسمی‌تر و اصیل‌تر نسبت به ظاهر براق‌تر اهمیت می‌دهد. برندهایی که با توازن مناسب بین شوخ‌ طبعی و تبلیغات محصول عمل می‌کنند، موفق‌ترند. رویکردی را انتخاب کنید که برای شما و مخاطبانتان مناسب و جذاب باشد.

بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok چه زمانی است؟

پاسخ دقیق به این سوال به این بستگی دارد که آیا شما در سطح جهانی بازاریابی می‌کنید یا به مصرف‌کنندگان محلی هدف دارید. بهترین زمان زمانی است که مشتریان شما آنلاین هستند. بسیاری از افراد روزهای چهارشنبه بعد از ظهر را زمان مناسبی برای ارسال پست می‌دانند. به طور منظم تحلیل‌های TikTok خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ویدیوهایی که در زمان خاصی ارسال می‌کنید، بازدید و تعامل بیشتری دارند یا خیر. پس از شناسایی زمان ایده‌آل خود، برنامه‌ای منظم را حفظ کنید.

TikTok برای هر بازدید چقدر پرداخت می‌کند؟

TikTok نرخ مشخصی برای پرداخت به ازای هر بازدید ندارد. با این حال، خالقان برتر بیان کرده‌اند که به ازای هر بازدید از ویدیوهایشان، حدود دو تا چهار سنت دریافت می‌کنند که از درآمد حاصل از صندوق خالقان TikTok به دست می‌آید.

آیا باید بازدیدها را در TikTok خریداری کنید؟

در هیچ شرایطی نباید لایک‌ها، بازدیدها، فالوئرها یا هر نوع دیگر از معیارهای اجتماعی را خریداری کنید. این اعداد ممکن است زیبا به نظر برسند، اما معیارها به موفقیت بلندمدت تبدیل نخواهند شد. در نهایت، این کار ممکن است به کسب‌وکار شما آسیب برساند، زیرا ممکن است نقض شرایط خدمات و راهنمایی‌های جامعه TikTok باشد.
به جای آن، سعی کنید محتوای خود را با استفاده از TikTok Promote تبلیغ کنید یا از نکاتی که ما برای افزایش بازدیدها به صورت ارگانیک بیان کردیم استفاده کنید.

نتیجه: بهینه سازی تیک تاک یا هر شبکه اجتماعی به مداومت و صبر نیاز دارد و باید همیشه در راستای آن مطالعه کرد و یاد گرفت. حتی گاهی نیاز است از افراد با تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ کمک گرفت تا راه را برای شما کوتاه تر کنند و از آزمون و خطا جلوگیری کنند. اگر تمایل دارید کانال های کسب و کار خود را در سوشال مدیا گسترش دهید ما در وینت آماده همراهی و  کمک به شما و برندتان هستیم و در حوزه های زیر به شما خدمات رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *